عمران خان نے پاکستان کو ترقی کی راہ پر گامزن کرنے کا اصل راز بتا دیا۔

ایسے منصوبے کررہے ہیں جو 50 سال پہلے مکمل ہونا چاہئے تھے: وزیراعظم عمران
اسلام آباد (دنیا نیوز) وزیر اعظم عمران خان نے پیر کو کہا ہے کہ اگلے عام انتخابات کو مدنظر رکھتے ہوئے منصوبوں کی منصوبہ بندی کی جائے تو ملک ترقی نہیں کرسکتا ہے اور اب پی ٹی آئی کی موجودہ حکومت ایسے منصوبوں پر کام کر رہی ہے جو 50 سال پہلے مکمل ہونے چاہئیں۔

وزیر اعظم عمران خان نے پیر کو اسلام آباد میں ایک تقریب میں پاکستان کے پہلے گرین یورو بونڈ کا باضابطہ آغاز کیا۔ گرین یورو جسے انڈس بانڈ کہا جاتا ہے ، واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی نے دیامر بھاشا اور مہمند ڈیموں کی مالی اعانت کے لئے 500 ملین ڈالر اکٹھا کرنے کے لئے جاری کیا ہے۔

لانچنگ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ حکومت نے پانی کی ضروریات کو پورا کرنے اور صاف توانائی پیدا کرنے کے لئے دس سالوں میں دس ڈیم بنانے کی منصوبہ بندی کی ہے۔

Advertisement

انہوں نے ڈھائی سال کے دوران دیامر بھاشا اور مہمند ڈیموں کی تعمیر کے عمل میں ہونے والی پیشرفت کا اعتراف کرتے ہوئے کہا کہ یہ دونوں آبی ذخائر ملک میں دس ہزار میگا واٹ صاف اور ماحول دوست بجلی پیدا کریں گے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ پاکستان دنیا میں آب و ہوا میں بدلاؤ اور گلوبل وارمنگ سے متاثرہ ممالک میں سے ایک ہے۔ اس چیلنج سے نمٹنے کے لئے حکومت دس ارب درخت سونامی پروگرام کے تحت درخت لگانے کی مہم پر موثر انداز میں کام کر رہی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ یہ پروگرام سیاحت کو فروغ دینے اور آلودگی کو کم کرنے کے علاوہ لوگوں کے معیار زندگی میں کافی حد تک بہتری لائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ایک ارب درختوں کے لگانے کا ہدف کامیابی سے حاصل کرلیا گیا ہے۔

Advertisement

عمران خان نے کہا کہ قدرتی ماحول کے تحفظ اور تحفظ کے لئے 15 خصوصی قومی پارکس قائم کیے جارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت آئندہ نسلوں کو بچانے کے لئے طویل مدتی منصوبہ بندی پر کام کر رہی ہے کیونکہ اس طرح کی پالیسیاں ملک کی ترقی کے لئے لازمی ہیں۔

حکومت نے عوامی فلاح و بہبود کے پروگراموں کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ ملک بھر میں معیاری تعلیم کو یقینی بنانے کے لئے متحد نصاب متعارف کرایا جارہا ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *