شہباز شریف نے پی ٹی آئی کی اصل کہانی کھول کر رکھ دی، اہم انکشافات

پی ٹی آئی حکومت معیشت ، قوم کے مسائل سے لاعلم ہے: شہباز شریف

پاکستان مسلم لیگ نواز (مسلم لیگ (ن) کے صدر اور قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر شہباز شریف نے پیر کو کہا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی حکومت معیشت اور ملک کے مسائل سے لاعلم ہے۔

ایک بیان میں ، مسلم لیگ (ن) کے رہنما نے کہا کہ بڑھتی افراط زر کی وجہ سے عام لوگوں کو معاش معاش میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

Advertisement

اس سے قبل شہباز شریف نے کہا تھا کہ حکومت نے جو معاشی شخصیات پیش کیں وہ ناقابل اعتماد ہیں اور قوم کے ساتھ واضح غداری ہے۔

مسلم لیگ (ن) کی اقتصادی مشاورتی کونسل کا ایک اہم اجلاس پارٹی صدر شہباز شریف کی زیر صدارت ہوا۔ سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے بھی مجازی اجلاس میں شرکت کی۔

اس موقع پر اپوزیشن لیڈر نے خطاب کرتے ہوئے حکومت کے معاشی اعدادوشمار کو دھوکہ دہی اور ناقابل اعتبار قرار دیا اور کہا کہ اس ملک کو معاشی تباہی کے بارے میں لوگوں کو آگاہ کرنا اہم تھا۔

Advertisement

شہباز شریف نے 3 جون کو قبل از بجٹ سیمینار کے لئے مسلم لیگ (ن) کی حکمت عملی پر مشاورت کے دوران پارٹی کی اقتصادی مشاورتی کونسل کو ہدایت کی کہ وہ موجودہ صورتحال میں عوامی مفادات کے تحفظ کے لئے تجاویز پیش کرے۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں قوم کو سچ بتانا ہے تاکہ تاریخ گواہ ہو اور کوئی عذر پیش نہ کیا جاسکے ، انہوں نے مزید کہا کہ ہماری پہلی کوشش یہ ہے کہ عوام دشمن بجٹ کو کسی بھی قیمت پر منظور نہیں کیا جائے۔

انہوں نے کہا ، “ہم نے اب تک قوم کو جو کچھ بھی بتایا ہے وہ سچ ہوچکا ہے۔”

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *