چائنہ نے دوستی کا حق ادا کر دیا، پاکستان مشکور۔

پی آئی اے چین سے 500،000 خوراکیں سینوواک ٹیکے پاکستان لاتی ہے

اسلام آباد (دنیا نیوز) پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کی خصوصی پرواز نے اتوار کے روز بیجنگ کیپیٹل انٹرنیشنل ایئرپورٹ سے سینوویک ویکسین کی 500،000 خوراکوں کی کھیپ کو اسلام آباد پہنچایا۔ اسے دنیا نیوز نے رپورٹ کیا۔

گذشتہ اتوار کو ، پی آئی اے کی ایک خصوصی اڑان نے چین میں حاصل کی جانے والی سونوویک ویکسین کی 20 لاکھ خوراک کی کھیپ بھی پاکستان میں کوویڈ 19 وبائی امراض کی جاری لہر سے لڑنے کے لئے منتقل کی تھی۔

Advertisement

پاکستان کو اب تک کووڈ – 19 ویکسین کی 13 ملین سے زیادہ خوراکیں موصول ہوچکی ہیں جن میں چین سے کوووکس پروگرام کے ذریعہ سینوفرم ، سینووک اور کینسنو شامل ہیں۔

چین کی وزارت خارجہ کے ترجمان نے ایک بیان میں کہا ہے کہ چین ہمیشہ کوویڈ 19 وبائی امراض سے لڑنے میں مدد کے ل vacc پاکستان کے ویکسین کے مطالبے کو بہت اہمیت دیتا ہے اور اس ملک کے ساتھ قریبی تعاون کرتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا ، “چینی ویکسین بنانے والوں نے شروع ہی سے ہی ویکسین کی تیاری اور تیاری میں پاکستان کے ساتھ تعاون کیا ہے اور وہ پاکستان میں ویکسین برآمد کرتے رہیں گے۔”

Advertisement

انہوں نے کہا کہ چین اور پاکستان تمام موسمی اسٹریٹجک کوآپریٹو شراکت دار ہیں ، انہوں نے مزید کہا ، “کوویڈ ۔19 کے پھوٹنے کے بعد سے چین اور پاکستان نے ایک دوسرے کی مدد کرنے اور مثبت نتائج حاصل کرنے کے لئے مل کر کام کیا ہے۔”

یہ بات واضح رہے کہ پاکستانی محکمہ صحت کے حکام نے مارچ میں چین کے ذریعہ عطیہ کردہ سینوفرم ویکسین کی ایک ملین خوراکوں کے ساتھ ملک بھر میں ویکسینیشن مہم شروع کی تھی ، جس کی شروعات بوڑھوں اور فرنٹ لائن ہیلتھ کیئر ورکرز سے کی گئی تھی۔

اس مہم کا آغاز معاشرے کے قدیم عمر کے لوگوں پر ، جس میں عام طور پر 80 سال سے زیادہ عمر تھی ، پر توجہ دی جاتی تھی اور اس نے اپنا کام ختم کردیا تھا۔

Advertisement

ابتدائی طور پر ، حکومت کو قطرے پلانے میں ہچکچاہٹ اور ویکسین کی فراہمی کی قلت کا سامنا کرنا پڑا تھا اور 30 سال یا اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لئے محدود شاٹس تھے۔

رواں سال 1 فروری کو ایک فوجی طیارے نے بیجنگ سے نقل و حمل کے بعد اسلام آباد کو پہلی COVID-19 ویکسین کی کھیپ موصول ہوئی۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *