شیخ رشید نے پاکستانیوں کا 10 سال کا مسئلہ حل کروا دیا، جو نواز نہ کر سکا وہ شیخ کر گیا۔

آج کا نظریہ: اسلام آباد کے اسکول دوبارہ کھل گئے ، کویت نے پاکستانیوں کے لئے ویزا دوبارہ شروع کر دیا
یہ کچھ ایسی کہانیاں ہیں جن کی ہم آج (پیر) کو پیروی کرنے کی توقع کر رہے ہیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار ’’ خدمت آپکی دہلیز پر ‘‘ اقدام کا افتتاح کریں گے۔ اس پروگرام کا مقصد رہائشی اور دیگر علاقوں میں خدمات کی فراہمی کے لئے سرکاری مشینری کا استعمال کرنا ہے۔ یہ ایپ لوگوں کو پانی اور صفائی ستھرائی ، قیمتوں پر قابو پانے ، کوڑے دان کے ٹھکانے لگانے کے بارے میں شکایات درج کرنے میں مدد کرے گی۔

اسلام آباد نے انٹرمیڈیٹ اور میٹرک کے طالب علموں کے لئے دوبارہ کلاسز شروع کردی ہیں۔ خیبر پختونخوا میں ، 10 سے 12 تک کے کلاس کے طلباء کے لئے جسمانی کلاسیں دوبارہ شروع ہوگئیں۔
اگلے 15 دن تک پٹرول کی قیمتوں کا فیصلہ کیا جائے گا۔ اوگرا نے پیٹرول کی قیمت برقرار رکھنے اور ڈیزل کی قیمت میں فی لیٹر 4.36 روپے اضافے کی سفارش کی ہے۔

Advertisement

وزیر داخلہ شیخ رشید نے اتوار کو وزیر اعظم صباح الخالد الصباح سے ملاقات کے بعد کہا ، کویت پاکستانی شہریوں کو کنبہ اور کاروباری ویزا دینا “فوری طور پر” دوبارہ شروع کرے گا۔ دونوں مزدوروں کے مابین معاہدے کے تحت پاکستانی مزدوروں کو ورک ویزے بھی جاری کیے جائیں گے۔ عرب نیوز نے مارچ میں رپوٹ کیا تھا ، کویت نے 2011 میں پاکستان اور چار دیگر ممالک کو ویزا جاری کرنا بند کر دیا تھا۔

کورونا وائرس کیسوں کی تعداد میں اضافے کی وجہ سے کراچی کے حکام نے شہر کے وسطی ضلع میں “مائکرو سمارٹ لاک ڈاؤن” نافذ کردیا ہے۔ ڈپٹی کمشنر کے دفتر نے اتوار کو ایک نوٹیفکیشن جاری کیا ، جس میں گلبرگ ، نارتھ کراچی ، لیاقت آباد اور نارتھ ناظم آباد کے علاقوں میں 13 جون تک نافذ کردیا گیا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *