پی ایس ایل کے کھلاڑیوں کے لئے سخت ہدایات جاری؛ پی سی بی

پی ایس ایل 2021: پی سی بی کوویڈ 19 ایس او پیز کی خلاف ورزی پر بھاری جرمانے عائد کرے گا

کسی کو بھی ، بحالی عملے کے علاوہ ، کھلاڑیوں کے ہوٹل کے کمروں میں داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔

ماسک نہیں پہننا کوویڈ 19 ایس او پیز کی شدید خلاف ورزی سمجھا جائے گا۔

Advertisement

ایس او پیز کی خلاف ورزی کے نتیجے میں انتباہ ، سزا یا میچ فیس معطل ہوسکتی ہے۔

لاہور (جیو نیوز) دستاویزات کے مطابق ، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے سخت پروٹوکول رکھے ہوئے ہیں اور ان کی خلاف ورزی کی صورت میں بھاری جرمانے عائد کردیں گے۔

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 2021 کے بقیہ میچز 7 جون سے ابوظہبی میں کھیلے جائیں گے۔ پلیئرز اور میچ آفیشلز جو پہلے ہی متحدہ عرب امارات پہنچ چکے ہیں ، اپنے ہوٹل کے کمروں میں تنہا ہو رہے ہیں۔

Advertisement

اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ ٹورنامنٹ تاخیر یا ملتوی نہ ہوجائے ، انتظامیہ نے کھلاڑیوں کے لئے سخت پروٹوکول نافذ کیا ہے۔ قواعد کے مطابق ماسک نہ پہننے کو سنگین خلاف ورزی کے طور پر لیا جائے گا۔

دستاویزات کے مطابق ، کسی کو بھی ، ہوٹل کے دیکھ بھال کرنے والے عملے پر پابندی نہیں ہے ، کھلاڑیوں کے ہوٹل کے کمروں میں داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔

کسی بھی ایسے شخص سے ملاقات کرنا جو کورونا وائرس کی علامات ظاہر کرتا ہے یا اس نے انفیکشن کے لئے مثبت جانچ کی ہے اس کو بھی سنگین خلاف ورزی سمجھا جائے گا۔

Advertisement

اگر کھلاڑیوں کو کورونا وائرس حفاظتی پروٹوکول کی خلاف ورزی کا مرتکب پایا جاتا ہے تو ، جرمانے انتباہات ، سزاوں اور میچ فیس کی معطلی سے لے کر ہوسکتے ہیں۔

اگر کسی بھی ایس او پیز کی خلاف ورزی کرتے ہوئے پائے جاتے ہیں ، تو انضباطی کمیٹی کی صوابدید کے مطابق ، ایک کھلاڑی کی معطلی ایک سے پانچ میچ تک ہوسکتی ہے۔

پی ایس ایل جون کے پہلے ہفتے سے دوبارہ شروع ہوگا
پی ایس ایل کا چھٹا ایڈیشن جون کے پہلے ہفتے سے ابوظہبی کے شیخ زید اسٹیڈیم میں ہونا ہے۔

Advertisement

اس سال کے شروع میں لیگ کو کورونا وائرس بائیو بلبل کی خلاف ورزی کے بعد محفوظ کیا گیا تھا ، اور کھلاڑیوں اور معاون عملے کے ممبروں میں بہت سارے مثبت معاملات سامنے آئے تھے۔

تاہم ، پی سی بی نے حال ہی میں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ پی ایس ایل 6 کی بقیہ کو متحدہ عرب امارات میں سخت احتیاطی تدابیر کے تحت لگانے کے لئے اسے تمام ضروری اجازتیں مل گئی ہیں۔

اگرچہ بیشتر کھلاڑی پہلے ہی جیو محفوظ بلبل میں داخل ہوچکے ہیں ، باقیوں نے اپنی متوقع آمد کی تاریخ شیئر کردی ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *