کورونا کی ویکسین کے حوالے سے اہم خبر، لازمی جانئے

پاکستان میں قریب آٹھ لاکھ افراد کوویڈ جبیں وصول کرتے ہیں: این سی او سی

اسلام آباد: اے آر وائی نیوز کی خبر کے مطابق ، پاکستان نے اب تک کوویڈ ویکسین کی تقریبا آٹھ ملین خوراکیں تحویل میں لے رکھی ہیں کیونکہ ملک میں انسداد ٹیکس مہم کے لئے 19 سال تک کے افراد کی رجسٹریشن شروع کردی گئی ہے۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) کے ٹویٹر ہینڈل پر شیئر کردہ اعدادوشمار کے مطابق ، 01 جون کو 305،093 افراد کو COVID ویکسین پلائی گئی۔
اس میں کہا گیا ہے کہ اب تک ملک میں چلائے جانے والے کل ویکسین 7،953،574 پر کھڑے ہیں۔

Advertisement

یہاں یہ تذکرہ کرنا ضروری ہے کہ این سی او سی کی جانب سے ملک میں کوویڈ ویکسینیشن کو تیز کرنے کے لئے اقدامات اٹھائے گئے ہیں۔

ملک میں سب سے بڑے صوبوں میں سے ایک ، پنجاب میں حکومت نے کوویڈ 19 کے ویکسینیشن کے عمل کو تیز کرنے کے لئے ڈپٹی کمشنروں کی نگرانی میں اضلاع میں ٹاسک فورسز تشکیل دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

ٹاسک فورس میں ممبران شامل ہوں گے جن میں ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر (ڈی پی او) ، چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) صحت اور نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) اور صوبائی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (پی ڈی ایم اے) کے نمائندے شامل ہوں گے۔

Advertisement

ڈاکٹر یاسمین راشد نے کہا کہ صوبے کی سی او وی آئی ڈی 19 ویکسی نیشن صلاحیتوں کو بڑھانے کے موبائل ویکسی نیشن ٹیمیں تشکیل دی جائیں گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ لودھراں ، لیہ ، مظفر گڑھ اور قصور میں ویکسینیشن کا عمل تیز کیا جائے گا۔

دوسرے سب سے زیادہ آبادی والے صوبہ پنجاب ، پنجاب کے علاوہ ، کراچی میں COVID-19 کے لئے دو موبائل ویکسی نیشن یونٹ بھی کھولے گئے علاوہ ازیں مختلف مقامات پر ویکسی نیشن مراکز بھی قائم کیے گئے۔

منگل کے روز پاکستان ریڈ کریسنٹ سندھ (پی آر سی ایس) کے اشتراک سے محکمہ صحت سندھ نے موبائل یونٹس کا قیام عمل میں لایا تھا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *