حکومت نے ایسی ایپ متعارف کروا دی، جس کے ذریعے آن لائن پیپرز بھی دیے جا سکتے ہیں۔۔ جانئے اس رپورٹ میں

کے پی حکومت نے امتحان کی تیاری کے لئے آن لائن ایپ کا آغاز کیا

پشاور: خیبر پختونخواہ (کے پی) کی حکومت نے امتحانات کی تیاری کے لئے ایک آن لائن درخواست کا آغاز کیا ہے کیونکہ این سی او سی نے ملک بھر میں میٹرک اور انٹرمیڈیٹ کے امتحانات کے لئے منظوری دے دی ہے۔

یہ اعلان کے پی کے وزیر ایلیمنٹری اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن شہرام ترکئی نے آج ایک پریس کانفرنس میں کیا۔

Advertisement

انہوں نے کہا کہ نون نامی کمپنی طلباء کو ان کے امتحانات کی تیاری میں مدد فراہم کرنے کی ذمہ دار ہوگی۔ شہرام ترکئی نے کہا ، “ابتدائی طور پر ، کمپنی ایک محدود کورس کی آؤٹ لائن سے امتحانات کی تیاری کا سامان فراہم کرے گی۔

وزیر تعلیم نے بتایا کہ پورا کورس آن لائن پلیٹ فارم پر دستیاب ہوگا۔

حکومت نے ملک میں تعلیم کی سہولیات کو بہتر بنانے کے منصوبوں کو مزید بانٹتے ہوئے ، وزیر نے کہا کہ ان کا ہدف ہے کہ وہ صوبے کے ہر اسکول کو فرنیچر مہیا کریں۔

Advertisement

یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ وفاقی حکومت نے 24 مئی کو تمام کلاسوں کے امتحانات منعقد کرنے کا اعلان کیا تھا اور واضح کیا تھا کہ اس سال بغیر کسی امتحان کے کسی بھی طالب علم کو اگلی کلاس میں ترقی نہیں دی جائے گی۔

یہ فیصلہ بین الصوبائی وزیر تعلیم کانفرنس (آئی پی ای ایم سی) میں کیا گیا جس میں تمام وزیر تعلیم نے شرکت کی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ بورڈ کے امتحانات 20 جون کے بعد شروع ہوں گے۔ انٹرمیڈیٹ اور میٹرک کے امتحانات کو ترجیح دی جائے گی جو جون کے تیسرے ہفتے سے شروع ہوگی۔

Advertisement

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) نے 19 مئی کو 24 مئی سے تعلیمی مراکز کھولنے کا فیصلہ کیا۔

نیشنل کمانڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) نے اعلان کیا تھا کہ ایسے اضلاع میں تعلیمی ادارے کھلیں گے جہاں کورونا وائرس میں مثبت تناسب 5 فیصد سے بھی کم ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *