پنجاب میں آج کی کورونا کے حوالے سے تازہ ترین خبر۔۔

آج کا نظریہ: پاکستان میں کوویڈ ۔19 کی تعداد 21،000 سے تجاوز کرگئی ، پنجاب میں بارش

جمعرات کی صبح علی الصبح پنجاب کے مختلف علاقوں میں بارش ہوئی۔ اسلام آباد ، راولپنڈی ، شکر گڑھ ، اور اٹک سمیت مختلف شہروں میں بجلی معطل رہی۔ محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ گلگت بلتستان میں بارش کا امکان ہے۔

وزیر تعلیم شفقت محمود نے بدھ کے روز اعلان کیا کہ حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ نویں ، دسویں ، گیارہویں اور بارہویں جماعت کے طلباء کو اس سال انتخابی مضامین کے امتحانات میں شرکت کرنا ہوگی۔ وزیر داخلہ نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ انھیں بغیر کسی امتحان کے بیٹھے درجہ بند کیا جائے گا۔

Advertisement

بدھ کے روز کراچی میٹرو پولیٹن کارپوریشن کے عہدیداروں نے کراچی کے کورنگی ، کیماڑی اور مشرقی اضلاع میں تجاوزات کو نشانہ بنایا۔ کورنگی میں ، انسداد تجاوزات کی ایک ٹیم نے فلاحی منصوبے کے تحت زیر تعمیر دکانوں کو مسمار کردیا۔ لانڈھی کے کلو چوک کے قریب

پلاٹ پر پانچ دکانیں تعمیر کی جارہی تھیں۔ ضلع کیماڑی میں نیو ٹرک اسٹینڈ کے قریب غیر قانونی ڈھانچے کو توڑ دیا گیا۔ یہ مہم گزشتہ تین دن سے جاری ہے۔ اس کارروائی کے دوران ، کے ایم سی کے عملے نے دکانوں کے سامنے اور گرین بیلٹس کے ایک اضافی علاقے کو ڈھکنے والے شٹر ، شیلٹر ، گرلز ، دیواریں ، اور سنشاد کو ہٹا دیا۔

پاکستان فوج نے بدھ کے روز بتایا کہ خیبر پختونخوا کے ضلع جنوبی وزیرستان میں آرمی چوکی کے قریب بارودی سرنگ پھٹنے کے بعد پاک فوج کا ایک فوجی شہید ہوگیا۔ انٹر سروسز پبلک ریلیشنز نے ایک بیان میں کہا ، شہید فوجی کی شناخت لانس نائک وقاص احمد کے نام سے ہوئی ہے۔

Advertisement

وزیر تعلیم کے وزیر نے بدھ کے روز اعلان کیا کہ 7 جون سے پاکستان بھر کی تمام یونیورسٹیاں دوبارہ کھل سکتی ہیں۔ وزیر تعلیم شفقت محمود نے ٹویٹر پر ایک طالب علم کو جواب دیتے ہوئے کہا ، “تمام یونیورسٹیوں کو پیر سے کھولنے کی اجازت ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *