پاکستان، چائنہ اور افغانستان کے درمیان امن کے اہم اقدامات، جانئے

پاکستان ، چین ، افغانستان کی امن اور معاشی ترقی منسلک: قریشی

قریشی نے چوتھا چین افغانستان – پاکستان سہ فریقی وزرائے خارجہ کے مذاکرات سے خطاب کیا۔
امریکی فوجوں کے انخلاء کے عمل کے ساتھ ہی ، ان تینوں ممالک کو اب دریافت کرنا چاہئے کہ وہ خطے میں پائیدار امن اور استحکام کیسے حاصل کرسکتے ہیں۔

وزیر خارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان ، چین اور افغانستان ایک ایسے خطے میں واقع ہیں جہاں باہمی فائدہ مند معاشی اور ترقیاتی تعاون کو فروغ دینے کے لئے بے پناہ مواقع میسر ہیں۔
اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے جمعرات کے روز کہا ہے کہ پاکستان ، چین اور افغانستان کی امن ، خوشحالی اور معاشی ترقی منسلک ہے۔

Advertisement

چوتھے چائنا افغانستان افغانستان پاکستان سہ فریقی وزرائے خارجہ ’مکالمہ میں اپنے ورچوئل خطاب میں وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان نے چین اور افغانستان کے ساتھ باہمی اور علاقائی تناظر میں اپنے تعلقات کو مستحکم کرنے کے لئے ہمیشہ کوشش کی ہے۔

انہوں نے کہا ، “ہم اس مکالمے کو باہمی تعاون اور ہم آہنگی بڑھانے کو بہت اہمیت دیتے ہیں۔”

قریشی نے کہا کہ یہ تقریبا چار سال پہلے کی بات ہے کہ تینوں ممالک نے افغانستان اور خطے میں امن و استحکام کو فروغ دینے ، سلامتی اور انسداد دہشت گردی کے تعاون کو بڑھانے اور علاقائی رابطے کو گہرا کرنے اور مشترکہ معاشی ترقی کو معنی خیز کے ذریعے تبادلہ کرنے کے لئے اس سہ فریقی فورم کا تصور کیا منصوبوں

Advertisement

وزیر خارجہ نے کہا کہ تب سے ، پاکستان بتدریج ، مرحلہ وار لیکن مستقل نقطہ نظر کے ذریعے کامیابی سے اس فورم کو آگے بڑھا ہے۔
وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان ، چین اور افغانستان ایک ایسے خطے میں واقع ہیں جس کو باہمی فائدہ مند معاشی اور ترقیاتی تعاون کو فروغ دینے کے بے پناہ مواقع میسر ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *