پاکستان نے چائنہ کو لے کر اہم فیصلہ کر لیا، اب چائنہ جانے والے تیار ہو جائے۔

پاکستان نے چینی شہریوں کے لئے نئی ویزا پالیسی کا اعلان کیا

وزیر داخلہ نے چینی شہریوں کے لئے نئی ورک ویزا پالیسی کا اعلان کیا۔

شیخ رشید کا کہنا ہے کہ چینی شہریوں کی سہولت کے لئے ہوائی اڈوں پر خصوصی ڈیسک قائم کیے جائیں گے۔

Advertisement

وزیر داخلہ نے تصدیق کی کہ چینی شہریوں کو متعلقہ مشنوں سے 48 گھنٹوں کے اندر ورک ویزا جاری کیا جائے گا۔

اسلام آباد: وزیر داخلہ شیخ رشید نے سی پی ای سی منصوبوں میں کام کرنے والے چینی شہریوں کے لئے نئی ویزا پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے مزید کہا کہ انہیں کم سے کم دو سال کے لئے ورک ویزا دیا جائے گا۔

وزیر نے یہ بات جمعرات کو چینی سفیر نونگ رونگ سے ملاقات کے دوران بتائی۔ دونوں نے وزارت داخلہ کے ایک بیان کے مطابق پاکستان اور

Advertisement

چین کے لئے باہمی دلچسپی کے شعبوں ، سی پی ای سی منصوبوں ، دونوں ممالک کے مابین دوطرفہ تعلقات اور چینی شہریوں کے لئے ویزا سہولت کے بارے میں تبادلہ خیال کیا۔

وزیر نے پاکستان اور چین کے مابین سفارتی تعلقات کے 70 سال مکمل ہونے پر خوشی کا اظہار کیا۔ اس موقع پر رشید نے کہا کہ حکومت نے چینی شہریوں کے لئے نئی ویزا پالیسی کی منظوری دے دی ہے۔

وزیر نے وضاحت کی کہ اب چینی شہریوں کو متعلقہ مشنوں سے 48 گھنٹوں کے اندر دو سالہ ورک ویزا جاری کیا جائے گا ، انہوں نے مزید کہا کہ سی پی ای سی پروجیکٹس سے متعلق چینی شہریوں کے لئے الگ ویزا کیٹیگری تشکیل دی گئی ہے۔

Advertisement

انہوں نے کہا کہ حکومت نے اس بات کو یقینی بنایا ہے کہ ہوائی اڈوں پر چینی شہریوں کی سہولت کے لئے خصوصی میزیں قائم کی جائیں۔

رونگ نے چینی کارکنوں کے لئے ویزا کی سہولیات میں آسانی کے لئے اقدامات کرنے پر پاکستانی حکومت کا شکریہ ادا کیا ، انہوں نے مزید کہا کہ اس سے دونوں ممالک کے مابین دوطرفہ تعلقات کو مزید تقویت مل سکے گی اور پاکستان میں روزگار کے زیادہ مواقع اور سرمایہ کاری پیدا ہوگی۔

رشید نے چینی حکومت کو پاکستان کو کورون وائرس کی ویکسین فراہم کرنے پر شکریہ ادا کیا کیوں کہ رونگ نے وبائی امراض پر قابو پانے کے لئے پاکستان کی کوششوں کو سراہا ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *