پاکستان کے مشہور لوگوں کی شامت آگئی، حکومت کا بڑا ایکشن۔۔

چیئرمین احتساب بیورو (نیب) کے چیئرمین بورڈ (ر) جاوید اقبال کے ہمراہ چیئرمین نیشنل پارٹی کے ایگزیکٹو بورڈ کے اجلاس میں مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق کے خلاف نئی تحقیقات کا اختیار دیا گیا۔

 

 

Advertisement

بدعنوانی کے نگران ادارے کے جاری کردہ بیان کے مطابق بورڈ نے سابق وفاقی وزیر عابد شیر علی کے والد چوہدری شیر علی کے خلاف تحقیقات کی بھی منظوری دی ہے۔

 

 

Advertisement

اس نے محکمہ اینٹی کرپشن ڈیپارٹمنٹ کے سابق ڈائریکٹر جنرل مظفر علی کے خلاف تحقیقات کی منظوری دی۔

 

 

Advertisement

ایگزیکٹو بورڈ نے پاکستان ریلوے کے افسران، فیصل آباد کے سابق ڈپٹی کمشنر اور ایم این اے مہر ارشاد احمد خان کے خلاف انکوائری شروع کرنے کی بھی منظوری دی۔

 

 

Advertisement

علیحدہ طور پر بورڈ نے منشا گروپ اور دیگر کے خلاف تحقیقات کی منظوری دی۔ اس میں سابق تحصیل ناظم محمد یاسین کے خلاف تحقیقات کو فیڈرل بورڈ آف ریونیو اور فیڈرل انوسٹی گیشن ایجنسی کو بھیجنے کی منظوری دی گئی۔

 

 

Advertisement

بورڈ نے سابق ایم پی اے محمد اسلام اور چولستان ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) افسران کے خلاف شکایات کو بورڈ آف ریونیو پنجاب کو مزید تفتیش کے لئے بھجوا دیا۔

 

 

Advertisement

اس کے علاوہ ایگزیکٹو بورڈ نے ایم پی اے سہیل مظفر ، ایم پی اے ملک غضنفر عباس چیمہ اور سابق قصبہ ناظم گوجرانوالہ رضوان کے خلاف ثبوتوں کے فقدان پر انکوائریوں کی منظوری دے دی۔

 

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *