حکومت نے سکولوں کے بارے میں اہم فیصلہ سنا کر، مسئلہ حل کر دیا

اسکول واپس: اسلام آباد کے 1-8 گریڈ کے طلباء پیر سے ذاتی نوعیت کی کلاسوں کا آغاز کریں گے

وفاقی دارالحکومت میں کورونا وائرس کیسوں میں کمی دیکھنے کے بعد این سی او سی اسکولوں کو دوبارہ کھولنے کی اجازت دیتا ہے۔

اسلام آباد کے فیڈرل ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن (ایف ڈی ای) کا کہنا ہے کہ گریڈ 1-8 کے امتحانات کے شیڈول کا اعلان جلد کیا جائے گا۔

Advertisement

اسلام آباد: حکومت کی جانب سے فرد فرد کلاسوں کی بحالی پر روشنی ڈالی جانے کے بعد (کل) سوموار سے گریڈ 1-8 کے طلباء اسلام آباد کے اسکولوں میں واپس آجائیں گے۔

یہ فیصلہ قومی دارالحکومت کے کورونا وائرس کیسوں میں کمی دیکھنے کے بعد ، نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشنز سنٹر (این سی او سی) نے ذاتی نوعیت کے طبقوں کے لئے منظوری کے بعد دیا ہے۔

ایک نوٹیفکیشن میں ، فیڈرل ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن (ایف ڈی ای) ، جو اسلام آباد کے سرکاری شعبوں کے اسکولوں اور کالجوں کی نگرانی کرتا ہے ، نے کہا کہ گریڈ 1-8 کے امتحانات کے شیڈول کا اعلان جلد کیا جائے گا۔
کم کورونا وائرس میں مثبت اضطراب والے اضلاع کے اسکول پیر کو دوبارہ کھول سکتے ہیں: این سی او سی

Advertisement

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر نے ہفتہ کے روز کہا ہے کہ پیر 7 جون سے کم اضطراب کے تناسب کے حامل اضلاع کے تمام تعلیمی ادارے دوبارہ کھول سکتے ہیں۔

این سی او سی نے ایک بیان میں ، اس کی وضاحت نہیں کی ہے کہ وہ کس چیز کو کم مثبتیت کا تناسب سمجھتا ہے ، لیکن گذشتہ ماہ انہوں نے کہا تھا کہ ایسے اضلاع کے تعلیمی ادارے جہاں تناسب 5 سے کم ہے دوبارہ کھول سکتے ہیں۔

فورم نے یہ بھی اعلان کیا کہ خصوصی پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائنز (پی آئی اے) کا ایک طیارہ 10 لاکھ کورونا وائرس ویکسین کی خوراک کے ساتھ ملک میں پہنچا ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *