برف کا چہرے پر ایسا استعمال جس سے آپ کا چہرے کا نکھار دنوں میں نکل آئے گا۔

    چہرہ پر آئسنگ: بے عیب جلد کے لئے خوبصورتی کا ایک مؤثر علاج

    جلد انتہائی حساس ہے اور زیادہ تر آلودگی اور ناجائز سلوک کی وجہ سے بہت تکلیف اٹھاتی ہے۔ تاہم ، ہماری جلد کی ہر ممکن طریقے سے دیکھ بھال کرنا بہت ضروری ہے۔ جلد کے دیگر تمام علاجوں کے ساتھ ، چہرہ آئسکنگ ایک ایسی تکنیک ہے جو جلد کی وضاحت اور سر کو بہتر بنائے گی ، بولی ہوئی آنکھوں میں مدد کرے گی اور یہاں تک کہ عمر بڑھنے کے آثار کو بھی کم کرے گی ، دوسری چیزوں کے علاوہ یہ طریقہ کاریگر ، انتہائی آسان اور قدرتی ہے۔ جلد کی آئسنگ سے متعدد فوائد ہوسکتے ہیں ، بشمول جلد کی حالتوں میں بہتری ، جیسے پمپس ، مہاسے ، جلد کی سوزش اور جھریاں اور سیگنگ کو کم کرتی ہے۔ آئیسنگ آنکھوں کے نیچے پفنس کو کم کرنے اور دھوپ میں بھی مدد ملتی ہے۔

    ہموار جلد کے لئے:ہر رات یا سونے سے پہلے ، اپنا چہرہ دھونے کی کوشش کریں ، برف سے پلاسٹک کا بیگ بھریں اور تقریبا 3 3 منٹ تک اپنے چہرے اور گردن کے حصے پر آہستہ سے مساج کریں۔ کچھ ہی دنوں میں ، آپ کی جلد تازہ اور ہموار ہوجائے گی۔ آئس تھراپی جھریوں کو بھی روکتی ہے اور بہتر سونے میں بھی مدد دیتی ہے۔ برف کو جلد کو سخت کرنے کی صفت ہے۔

    Advertisement

    مہاسوں سے چھٹکارا پانے کے لئے:مہاسوں کی پریشانیوں پر کام کرنے کے لئے جلد پر برف کا استعمال ایک بہترین طریقہ ہے۔ اپنا چہرہ دھویں ، کسی صاف نرم کپڑے یا تولیہ پر آئس کیوب لپیٹیں اور 3-5 منٹ تک ہلکے سے دلال پر دبائیں۔

    جھریاں کم کرنے کے لئے چہرے پر برف کا ایک سب سے اہم فائدہ یہ ہے کہ یہ خون کی گردش کو وسیع کرتا ہے اور قبل از وقت عمر بڑھنے اور جھریاںوں کو روکتا ہے۔ آپ اپنا مااسچرائزر لگانے سے پہلے ہر دن تقریبا ایک منٹ کے لئے اپنے چہرے پر مالش کرسکتے ہیں۔

    اوپن پورز کا علاج: آئس کیوب کو صرف 2 یا 3 منٹ تک اپنے چہرے پر استعمال کریں۔ کچھ وقت میں ، آپ دیکھیں گے کہ آپ کے پھیلے ہوئے اور کھلے چھید چند دن میں سکڑ رہے ہیں۔

    Advertisement

    آئسنگ کرنے سے آنکھوں کی سوجن ختم ہوتی ہے:آپ کی سوجی ہوئی آنکھوں کو بچانے کے لئے صرف دو آئس کیوبس کو کپڑے کے ٹکڑے میں لپیٹیں۔ بند آنکھوں پر پیک رکھیں اور 2 منٹ تک سوزش والے علاقوں کو آہستہ سے مساج کریں۔