بات اب ٹک ٹاک تک پہنچ گئی، پی ایس ایل کا بڑا فیصلہ سامنے آگیا۔

موجودہ فین بیس کو فروغ دینے کے لئے PSL-TikTok کا سرکاری معاہدہ

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) شارٹ فارم ویڈیوز کے لئے نمایاں منزل ، ٹِک ٹِک کے ساتھ ایک دلچسپ شراکت میں داخل ہوگئی ہے۔ پی ایس ایل 6 کے ابوظہبی ٹانگ کے دوران ، ٹِک ٹِک صارفین کو اس پلیٹ فارم پر مشغول اور ایسا مواد تیار کرنے کا موقع ملے گا جس کے دنیا بھر میں لاکھوں صارفین موجود ہیں۔

اس شراکت داری کے ایک حصے کے طور پر ، پی ایس ایل ٹِک ٹوک کے ساتھ قریب قریب کام کر رہے ہیں تاکہ ٹِک ٹوک صارفین کے لئے اسپیس مواد تیار کیا جا سکے اور ساتھ ہی موجودہ فین بیس کی شراکت کو فروغ دیا جا ئےجو لیگ کے جذبے سے آگے چل رہے ہیں۔

Advertisement

پی ایس ایل کے باقی 6 میچ بدھ ، 9 جون کو شیخ زید اسٹیڈیم میں اسلام آباد یونائیٹڈ اور لاہور قلندرز کے مابین ایک نائٹ میچ کے ساتھ دوبارہ شروع ہوں گے۔ یہ جاری ایڈیشن کی 15 ویں تاریخ ہوگی اور ٹورنامنٹ 24 جون کو اختتام پذیر ہوگا۔
اس تعاون کے ذریعے پی ایس ایل اور ٹِک ٹاک پوری دنیا خصوصا ًپاکستان میں شائقین کے ساتھ مشغول ہوں گے۔

اس سلسلے میں ، پی سی بی کے کمرشل ڈائریکٹر اور پی ایس ایل کے سربراہ بابر حمید نے کہا ، “پی سی بی اور ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ نے ہمیشہ شراکت داری اور تعاون کو تلاش کرنے کی کوشش کی ہے جو پوری دنیا میں ہمارے شائقین کے ساتھ مشغول ہونے میں مدد فراہم کرسکتی ہے۔”

“ان دنوں ٹِک ٹاک ایک سب سے مشہور پلیٹ فارم ہے اور اس نے دنیا کو طوفان سے دوچار کردیا ہے جس کی وجہ سے ہمارے لئے یہ شراکت بہت دلچسپ ہے۔ پاکستان میں ایک بہت بڑا ٹِک ٹِک ہے اور پیروکاروں کی اکثریت کرکٹ کے بارے میں پرجوش ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پی ایس ایل کی مقبولیت کا اندازہ ٹک ٹوک پر ہمارے PSL 6 ترانے گروو میرا کو موصول ہونے والے زبردست ردعمل سے لگایا جاسکتا ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *