پی آئی اے کا 50 سے اوپر لوگوں کے لئے اہم فیصلہ۔۔

پی آئی اے کا 50 سال سے زیادہ عمر کے مسافروں کے لئے خصوصی کرایہ فراہم کرنے کا فیصلہ۔

پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کوویڈ 19 وبائی امراض کے خلاف ویکسینیشن مہم میں تیزی لانے کے لئے حکومت کی مہم کے تحت 50 سال یا اس سے زیادہ عمر کے مسافروں کو ہوائی اڈےمیں 10٪ رعایت پیش کرے گی۔

پی آئی اے انتظامیہ کے مطابق ، خصوصی رعایتی کرایے آج (جون 10) سے نافذ ہیں۔

Advertisement

تاہم ، اس پیش کش کا فائدہ صرف گھریلو پروازوں پر ہی لیا جاسکتا ہے۔ سبز پرچم والے کیریئر نے لوگوں کو کورونا وائرس سے بچاؤ کے قطرے پلانے کی ترغیب دینے کے لئےاسے متعارف کرایا۔

چھوٹ کا کرایہ ان شہریوں کو پیش کیا جائے گا جن کے پاس کورونا وائرس ویکسینیشن سرٹیفکیٹ ہے۔

پی آئی اے کے سی ای او ارشاد ملک نے خصوصی رعایت کے آغاز کے لئے ایئر لائن کے اقدام پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا ، “پی آئی اے حکومت کے حفاظتی ٹیکوں کی مہم کو فعال طور پر فروغ دینے کی کوشش کر رہی ہے۔”

Advertisement

بدھ کے روز ، نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) نے اس بیماری کے خلاف ملک کے عزم کو بڑھانے کے لئے تین جہتی حکمت عملی کے تحت ملک بھر میں بڑے پیمانے پر ویکسینیشن مہم شروع کرنے کا فیصلہ کیا۔

یہ مہم تمام شہریوں کی رضاکارانہ طور پر ویکسینیشن پر مبنی ہوگی ، جبکہ سرکاری اور نجی شعبے کے ملازمین کے لئے آگاہی مہم بھی شروع کی جائے گی۔

فورم نے پبلک سیکٹر کے تمام ملازمین کو 30 جون تک کورونا سے بچاؤ کے قطرے پلانے کو لازمی قرار دے دیا۔ این سی او سی بھی حفاظتی قطرے پلانے کی حوصلہ افزائی کے لئے مختلف شعبوں کے لئے کچھ مراعات متعارف کرانے پر غور کررہی ہے۔

Advertisement

فورم نے یہ بھی فیصلہ کیا ہے کہ ویکسی نیشن مراکز اتوار کی بجائے جمعہ کے روز بھی کھلے رہیں گے۔ 11 جولائی 2021 (اتوار کے علاوہ) تک تمام ویکسینیشن مراکز روزانہ صبح 8 سے 10 بجے تک کھلے رہیں گے۔

فورم نے 11 جون سے 18 سال سے زیادہ عمر کے افراد کے لئے واک ان ویکسینیشن سہولت کا بھی اعلان کیا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *