تنخواہ دار افراد کے لئے حکومت کی طرف سے خوشخبری

پی ٹی آئی کی حکومت 8،400b ‘ترقی پر مبنی’ بجٹ 2021-22 پیش کرے گی

تنخواہ دار افراد کو ٹیکس میں ریلیف ملنے کا امکان ہے

جمعہ کو وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا کہ بجٹ 2021-22 میں تنخواہ دار افراد کو ٹیکسوں میں ریلیف ملے گا۔

Advertisement

انہوں نے یہ بات سماء ٹی وی کے مارننگ شو نیاڈین پر 8،400 بلین روپے کے وفاقی بجٹ سے قبل کہی ، جسے حکومت آج کے روز قومی اسمبلی میں پیش کرے گی۔
حکومتی عہدیدار کہہ رہے ہیں کہ یہ بجٹ “ترقی پر مبنی” ہوگا اور زراعت ، صنعت اور آئی ٹی کے شعبوں کو مراعات دی جائیں گی۔

گذشتہ سال 0.4 فیصد معاہدہ کرنے کے بعد ، معیشت ٹھیک ہوگئی اور اس سال اس کی نمو 3.9 فیصد ہونے کی توقع ہے ، جو حکومت کے اپنے 2.1 فیصد کے ہدف سے دگنا ہے۔ اگلے سال کے لئے ، یہ شرح نمو 4.8٪ ہے۔

وزیر خزانہ شوکت ترین نے اس ہفتے کے شروع میں کہا تھا کہ وہ نچلے راستے کا استعمال کریں گے ، جس میں پسماندہ اور کم آمدنی والے حصے شامل ہوں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ انہیں کاروباری قرض ، صحت کارڈ اور تکنیکی تربیت دی جائے گی۔

Advertisement

حکومت نے بے روزگاری کے لئے سرکاری اعدادوشمار جاری نہیں کیا ہے ، لیکن ترین نے کہا کہ گذشتہ سال تقریباً 20 ملین افراد کام سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں کیونکہ کورونا وائرس کی وبائی بیماری نے حکومت کو معیشت کو تین ماہ کے لئے بند رکھنے پر مجبور کردیا۔ ترین کے مطابق ، اب بھی 25 لاکھ افراد کام سے باہر ہیں۔

دیگر اطلاعات میں بتایا گیا ہے کہ اضافی 20 ملین اشیائے خوردونوش کی سطح سے کم ہوچکے ہیں ، اس کا ایک حصہ مہنگائی کی وجہ سے جو سال بھر میں ایک سنگل ہندسے میں رہا ، جو 6.5 کے سالانہ ہدف سے زیادہ ہے ، اور یہ پچھلے دو ماہ میں ڈبل ہندسے میں ریکارڈ کیا گیا۔

وزیر خزانہ کے مطابق ، حکومت نے پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام کے سائز میں 38 فیصد اضافے کا فیصلہ کیا ہے۔ اگلے مالی سال میں یہ پی ایس ڈی پی پر 900 ارب روپے خرچ کرے گی۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *