Headlines

    عشناہ شاہ نے شوبز کے بارے میں ایسے انکشافات کیے سب کا بھانڈہ پھوڑ دیا۔

    شوبز میں صنفی امتیاز کے بارے میں عشنا شاہ کھل گئیں۔

    اداکارہ عشنا شاہ نے ایک پرانے انٹرویو کا اسکرین شاٹ شیئر کیا ہے جس میں انہوں نے اس بات پر بات کی ہے کہ مرد اور خواتین کے ساتھ کس طرح برتاؤ کیا جاتا ہے۔

    “میں نے اپنی بات کہی تھی۔” ، عشنا نے یہ ظاہر کرنے کے لئے لکھا کہ وہ اب بھی اپنے الفاظ پر قائم ہیں۔
    اداکار نے یہ انٹرویو پچھلے سال سمتھنگ ہاؤٹی کو دیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ عورت کس طرح برتاؤ کرتی ہے ، اس سے وابستہ معنی ہمیشہ منفی رہ جاتی ہیں۔

    Advertisement

    “اگر میں مطالبہ کر رہی ہوں یا وقت پر سب کچھ چاہتی ہوں ، یا میرے ساتھ موجود کوئی اور عورت کچھ چاہتی ہے تو ، ان کا نام تھوڑا سا منفی لیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا ، ہم ’’ باسکی ‘‘ اور ’’ شلوار ‘‘ ہیں۔

    لیکن اگر کسی آدمی کا سلوک پانچ گنا خراب ہوتا ہے تو ، عشنا نے مزید کہا ، اسے کبھی بھی تکلیف دہ نہیں کہا جاتا ، بلکہ “سینئر” کہا جاتا ہے۔

    صبا بخاری اور فریال محمود سمیت بہت سی خواتین اداکاروں نے انڈسٹری میں صنفی امتیاز اور جنسی ہراسانی کے بارے میں اپنے تجربات شیئر کیے ہیں۔ انہوں نے نامزد کیے بغیر ، کچھ ہدایت کاروں اور پروڈیوسروں پر الزام لگایا ہے کہ وہ کام کے بدلے میں جنسی احسانات کا مطالبہ کرتے ہیں۔

    Advertisement

    ہانیہ عامر کو سائبر دھونس اور ہراساں کرنے کے خلاف آواز اٹھانے پر پچھلے ہفتے ٹرول کیا گیا تھا۔ بہت سارے لوگوں نے اس نقطہ کو معمولی سمجھا جس سے وہ اپنی پوسٹس کو حاصل کرنا چاہتی تھی اور اسے گلوکار عاصم اظہر کے ساتھ اپنے سابقہ تعلقات کے بارے میں بحث میں بدل گئی۔ فہد مصطفیٰ سمیت مشہور شخصیات نے ٹرولنگ کو ” مکروہ ” قرار دیا ، اور کہا کہ خواتین اداکاروں کا احترام کرنا چاہئے۔