پورپ کورن یعنی پھلے کھانے سے انسانی جسم پر کیا اثرات پڑتے ہیں اور کتنی مقدار میں کھانے چاہیے۔ جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

پوپ کارن کو کھانے سے ملنے والے صحت سے متعلق فوائد اور ضمنی اثرات جانیں
صحت کے فوائد

ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے
پوپ کارن ہاضمہ کے لئے بہت زیادہ ہے ، جو ہاضمہ کی مستقل مزاجی میں مدد کرتا ۔ یہ دل کے صحت مند رہنے کے لئے بہترین کام کرتا ہے اور کولون کینسر سے بچانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس سنیکس کھانے سے صحت مند آنتوں کے بیکٹیریا کو فروغ دینے میں مدد مل سکتی ہے جو نہ صرف ہضم بلکہ صحت مند مدافعتی نظام کے لئے بھی ضروری ہیں۔

تحول میں مدد ملتی ہے اور توانائی مہیا کرتا ہے:
پوپ کارن وٹامن بی میں بھرپور ہوتا ہے ، جس میں وٹامن بی 3 ، بی 6 اور فولیٹ شامل ہے۔ وٹامن بی متعدد سسٹموں میں جسمانی عمل کو باقاعدہ کرنے کے لئے ضروری ہے۔ ان کی دو مثالیں توانائی کی ترکیب اور مختلف غذائی اجزاء کی تحول ہیں۔

Advertisement

دل کی بیماری کو کم کرتا ہے:
دل کی بیماری کے ساتھ ساتھ کورونری دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے کے لئے ریشہ کی ایک اعلیٰ مقدار پائی گئی ہے۔ فائبر متوازن غذا کا ایک اہم حصہ ہے اور پاپکارن مثالی ہے اگر آپ کو ایسے ناشتے کی ضرورت ہو جو آپ کے روزانہ فائبر کی مقدار میں حصہ ڈالتی ہو۔

بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتا ہے
جب جسم میں ریشہ کی کافی مقدار ہوتی ہے تو ، یہ فائبر کی کم مقدار والے لوگوں کے مقابلے میں بلڈ شوگر اور انسولین کی سطح کی رہائی اور انتظام کو بہتر بناتا ہے۔ پاپکارن نے بلڈ شوگر کی سطح کو کم کیا ، ذیابیطس کے مریضوں کے لئے بلڈ شوگر میں ان اتار چڑھاؤ میں کمی ایک بہت بڑا بونس ہے لہٰذا اگر کوئی شخص ذیابیطس کا شکار ہے تو اس ناشتے کی ہمیشہ سفارش کی جاتی ہے۔

قبض سے نجات میں مدد کرتا ہے:
چونکہ پوپ کارن سارا سارا اناج ہے ، لہٰذا اس کے ناقابل تسلی بخش ریشے ہاضمہ کو برقرار رکھنے اور قبض کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔ محققین کو پتہ چلا ہے کہ جن لوگوں نے باقاعدگی سے پاپ کارن کھایا تھا وہ اپنے روزانہ فائبر کی مقدار میں 22٪ اضافہ کرتے ہیں۔ زیادہ ریشہ دار غذا کھانے سے قبض کو دور کرنے میں مدد ملتی ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *