تیار ہوجائیں، موسم اچانک سے تبدیل، اپنی اپنی تیاری کر لیں

پنجاب ، کے پی میں بارش ، گرج چمک کے ساتھ بارش کی توقع۔

اسلام آباد: آئندہ چوبیس گھنٹوں کے دوران پنجاب ، خیبرپختونخوا اور کشمیر میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے ایک انتباہ جاری کیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ تیز ہواؤں کے ساتھ بارش کے ساتھ ہفتے کے آخر میں آزاد کشمیر ، جہلم ، لاہور ، گوجرانوالہ اور سیالکوٹ کے علاوہ راولپنڈی کے نشیبی علاقوں میں شہری سیلاب کا باعث بن سکتا ہے۔ جن لوگوں کا ان علاقوں میں سے کسی بھی جگہ پر سفر کرنے کا ارادہ ہے ان کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ کسی بری صورتحال سے بچنے کے لئے سفر پر روانہ ہونے سے پہلے موسمی حالات کا جائزہ لیں۔

Advertisement

اس عرصہ کے دوران ملک کے دیگر حصوں میں گرم اور خشک موسم کی توقع ہے۔ ایک موسمی کم بلوچستان اور اس سے ملحقہ علاقوں کے شمال مغرب میں واقع ہے۔ بحیرہ عرب اور خلیج بنگال سے نمی کی دھاریں ملک کے بالائی اور وسطی علاقوں میں داخل ہورہی ہیں۔

گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کشمیر ، بالائی کے پی ، اور بالائی اور وسطی پنجاب میں بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہوئی۔

سندھ اور جنوب وسطی بلوچستان میں موسم انتہائی گرم رہا۔

Advertisement

کے پی میں اس وقت کی مدت کے دوران بارش ریکارڈ کی گئی ہے۔ کاکول 58 ملی میٹر ، بالاکوٹ 11 ملی میٹر ، مالم جبہ 8 ملی میٹر ، لوئر دیر 4 ملی میٹر۔

کشمیر میں مظفرآباد شہر میں 28 ملی میٹر ، گڑھیوڈپٹہ میں 5 ملی میٹر بارش ہوئی ، جبکہ پنجاب میں نارووال میں 18 ملی میٹر ، مری 7 ملی میٹر ، سیالکوٹ شہر میں 12 ملی میٹر ، گجرات اور گوجرانوالہ میں 6 ملی میٹر ، منگلا 3 ملی میٹر ، سرگودھا اور جہلم میں 2 ملی میٹر اور جوہرآباد میں 1 ملی میٹر بارش ہوئی۔

ہفتہ کے روز زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت نوکنڈی ، دالبندین اور سبی 48 ° C ، دادو 47 ° C ، جیکب آباد اور لاڑکانہ میں 46 ڈگری سینٹی گریڈ اور شہید بینظیر آباد 45 ° C ریکارڈ کیا گیا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *