اگر آپ کے بال گرتے ہیں تو یہ نسخہ آزمائیں اور خوبصورتی پائیں۔

فوری طور پر بالوں کے جھڑنے سے نجات کے لئےان موثر گھریلو علاجوں کو دیکھیں:

یہاں بالوں میں اضافے کے کچھ قدرتی ذریعے ہیں:

1. گرم تیل سے مالش:
تھوڑا سا تیل (ترجیحاً ناریل کا تیل یا بادام کا تیل) گرم کریں اور اپنی انگلی کے اشارے سے آہستہ آہستہ اپنے کھوپڑی کی مالش کریں یہ بالوں کے پتیوں میں خون کے بہاؤ کو بڑھاتا ہے اور آپ کے بالوں کی جڑوں کی طاقت کو بڑھا دیتا ہے۔

Advertisement

2. پیاز کا رس لگائیں:
پیاز کا رس بالوں کے جھڑنے کے علاج میں اور بالوں کے پٹک میں خون کی گردش کو بڑھانے اور سوجن کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پیاز کے رس میں اینٹی بیکٹیریا کی خصوصیات کی موجودگی ان جراثیم کو مارنے میں مدد کرتی ہے جو بالوں کے گرنے کا سبب بنتے ہیں۔

3. سبز چائے:
سبز چائے بالوں کے پتیوں کو زندہ کرتی ہے اور بالوں کی پیداوار کو تیز کرتی ہے۔ یہ آپ کے تحول کو بھی بڑھاتا ہے جو بالآخر بالوں کی افزائش کی بڑھتی ہوئی شرح کا باعث بنتا ہے۔

4. قدرتی ہیئر ماسک:
ہیئر ماسک مختلف اجزاء کا مرکب ہے جو بالوں کے لئے اچھا ہے۔ کیلے ، ناریل کا تیل ، زیتون کا تیل اور شہد جیسے قدرتی اجزاء استعمال کرکے گھر پر ہیئر ماسک بنائیں۔ یہ بالوں کے جھڑنے کو ایک عمدہ سطح پر کنٹرول کرسکتا ہے۔

Advertisement

صحت مند اور مضبوط بالوں کے لئے شہد زیتون کے تیل کا پیک بنائیں۔ ایک چھوٹے پیالے میں 2 کھانے کے چمچ شہد اور اتنی ہی مقدار میں زیتون کا تیل مکس کریں۔ اس کے لئے ، ایک چٹکی دار دار چینی پاؤڈر ڈالیں۔ اسے ہموار پیسٹ میں ملا دیں اور اپنے بالوں میں لگائیں۔

5. نیم کے پتے:
بالوں سے گرنے کے علاج کے لئے نیم ایک موثر جڑی بوٹی ہے۔ اس کے اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خواص کی وجہ سے ، نیم کو خشکی پر قابو پانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ یہ بالوں کے پتیوں کو مضبوط بننے میں مدد کرتا ہے اور بالوں کی نشوونما کو بھی فروغ دیتا ہے۔

6. انڈے کی سفید اور دہی پیسٹ استعمال کریں:
انڈا سفید اور دہی بالوں کے جھڑنے سے بچاؤ کے طور پر جانا جاتا ہے۔ انڈے سلفر کا ایک بھرپور ذریعہ ہیں جو صحت مند بالوں کے لئے ایک ضروری غذائیت ہیں۔ انڈوں میں موجود سلفر کیریٹن اور کولیجن کی پیداوار کو فروغ دیتا ہے جو خشکی کو روکتا ہے۔

Advertisement

اس پیسٹ کا استعمال کرکے ہیئر پیک بنائیں۔ 2 انڈے لیں اور ایک پیالے میں ان کی سفیدی کو نکال دیں۔ اس کے لئے ، 2 چمچوں میں تازہ دہی یا دہی شامل کریں۔ آپ اسے نیم پاؤڈر کے ساتھ بھی ملا سکتے ہیں اور اسے اپنے بالوں میں بھی لگا سکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *