آگر آپ بنک کا کریڈٹ کارڈ استعمال کرتے ہیں تو جانئے یہ آپ کی زندگی پر کیا اثرات ڈال رہا ہے۔

کس طرح کریڈٹ کارڈز ہمارے دماغوں اور ہمارے خرچ پر اثرانداز ہوتے ہیں

پلاسٹک کے ساتھ خریدنا صرف خریداری میں رکاوٹ کو ختم نہیں کرتا ہے۔ یہ ایک خریداری کو فعال طور پر حوصلہ افزائی کرتا ہے۔
یہ کئی دہائیوں سے مشہور ہے کہ کریڈٹ کارڈز اخراجات کی ترغیب دیتے ہیں۔

لیکن پھر بھی ایسا کیوں ہوتا ہے یہ مکمل طور پر واضح نہیں ہے۔ نئی تحقیق وجوہات کی بناء پر کچھ تازہ بصیرت پیش کرتی ہے۔

Advertisement

کریڈٹ کارڈ کے اخراجات پر تحقیق نے اس وضاحت کی طرف توجہ دی ہے کہ ادائیگی میں تاخیر سے خریداروں کے ذہنوں میں خریداری میں رکاوٹ دور ہوجاتی ہے۔ سائنسی رپورٹس میں فروری میں شائع ہونے والی ایک تحقیق میں ایک اور طرح کے محرک کے ثبوت ملے ہیں۔

محققین کا کہنا ہے کہ کریڈٹ کارڈ استعمال کرنے کی منصوبہ بندی کرنے والے خریداروں اور نقد رقم خریدنے کی منصوبہ بندی کرنے والوں کے درمیان دماغی سرگرمی میں پائے جانے والے فرق سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کریڈٹ پر خریداری صرف خریداروں کی پابندی کو آسان نہیں کرتی ہے ، یہ محققین کا کہنا ہے کہ سرگرمی سے خریداریوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے۔

نتیجہ: جب لوگ کریڈٹ کارڈ کے ساتھ خریداری کر رہے ہیں اور اپنی پسند کی مصنوعات کو دیکھ رہے ہیں تو ، دماغ میں اعصابی نیٹ ورک جو اجر کا احساس پیدا کرتا ہے ، جس سے خرچ کرنے کی خواہش پیدا ہوتی ہے ، یونیورسٹی کے اسسٹنٹ پروفیسر سچن بنکر کا کہنا ہے کہ یوٹاہ کا ، جو پی ایچ ڈی کی حیثیت سے مطالعہ پر کام کرتا تھا۔ ایم آئی ٹی سلوان اسکول آف مینجمنٹ کا طالب علم۔

Advertisement

“جب آپ کریڈٹ کارڈوں سے خریداری کرتے ہیں تو بنیادی طور پر آپ کو زیادہ سے زیادہ ثواب ملتا ہے۔” “ہم اسے نقد رقم کے ساتھ نہیں دیکھتے ہیں۔ یہ دراصل ایک بہت ہی واضح فرق تھا۔

محققین نے مطالعاتی مضامین کی دماغی سرگرمی کی پیمائش کے لئے مقناطیسی گونج امیجنگ کی ایک شکل استعمال کی جب انہوں نے خریداری کی مشق میں حصہ لیا۔ ہر شریک کو تین سیشنوں کے دوران مجموعی طور پر 84 روزمرہ کی مصنوعات دکھائی گئیں اور ان سے پوچھا گیا کہ آیا وہ ہر مصنوعات کو بتائی گئی قیمت پر خریدیں گے۔

آدھے مصنوعات کو کریڈٹ کارڈ کے ذریعہ خریداری کے لئے پیش کیا گیا تھا اور آدھی نقد رقم کے ساتھ خریداری کیلئے۔ کسی بھی مصنوعات کی قیمت $ 50 سے زیادہ نہیں ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *