چار ایسی چیزی جو آپ کی قوت کو اتنا بڑھا دینگی کہ آپ کبھی کسی کے سامنے مایوس نہیں ہونگے

4 ہربل اجزاء جو قوتِ مدافعت بڑھانے میں مدد کرسکتے ہیں۔

COVID-19 وبائی مرض کے تناظر میں صحت عامہ کو ترجیح دینا اور ضروری اقدامات اپنانا وائرس کی نمائش کو کم کرنے کا ایک اہم اقدام ہے۔ اگرچہ وائرس سے نمٹنے کے لئے معیاری سفارشات نقاب پوش ، جراثیم کشی اور معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھے ہوئے ہیں ، قوتِ مدافعت کو بڑھانا بھی ایک ترجیح ہے۔

آیور وید میں ، کچھ معروف جڑی بوٹیاں ہیں قوتِ مدافعت پیدا کرنے اور جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتی ہیں:

Advertisement

گڈوچی
گڈوچی ایک جڑی بوٹی ہے جو لمبی عمر کو فروغ دیتی ہے ، حافظہ بڑھاتا ہے اور مجموعی صحت کو بہتر بناتا ہے۔ یہ جڑی بوٹی جسم کے قوت مدافعت کے نظام کی حمایت کرتی ہے۔ جڑی بوٹی میکروفیج جیسے سفید خون کے خلیوں کو متحرک کرکے مدافعتی نظام کو کام کرنے میں مدد دیتی ہے۔

اشواگندھا
یہ جڑی بوٹی روایتی دوائی میں مستعمل ہے۔ عام طور پر “انڈین جنسنگ” کے نام سے جانے جانے والی جڑی بوٹی ہزاروں سالوں سے درد اور سوزش کے ساتھ ساتھ نیند کی کمی اور دیگر بیماریوں کے علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہے۔ جڑی بوٹی ایک اڈاپٹوجن ہے ، جس کا مطلب ہے کہ یہ آپ کو تناؤ کو سنبھالنے میں مدد کرسکتا ہے ، جو اس طرح کے اوقات میں بہت کارآمد ہے

تلسی
تلسی قدرتی قوت مدافعت کے نظام کے بوسٹر کے طور پر کام کرتا ہے اور بیماریوں کو دور رکھنے میں خاص طور پر اچھا ہے۔ یہ سانس کے عام انفیکشن کی روک تھام کے ساتھ ساتھ سانس کی دشواریوں کے علاج میں بھی مدد کرتا ہے۔ تلسی کو ہولی تلسی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ ایک اڈاپٹوجن ہے جو عام طور پر اضطراب ، تناؤ اور تھکن کے ساتھ ساتھ ہربل فارمولیشنوں میں دمہ ، برونکائٹس ، نزلہ ، اور فلو کے علاج کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

Advertisement

عمالکی
عمالکی (آملہ) صحت کے بہت سارے معاملات خصوصا سانس کے مسائل کے لئےفائدہ مند ہے۔ یہ جگر ، دل ، دماغ اور پھیپھڑوں کو صحیح طریقے سے چلانے میں مدد دینے کے لئے جانا جاتا ہے۔ یہ وٹامن سی ، امینو ایسڈ ، پییکٹین ، اور اینٹی آکسیڈینٹ جیسے غذائی اجزاء میں اعلی ہونے کے لئے مشہور ہے۔ یہ جڑی بوٹی سوزش ، معدے اور انسداد ذیابیطس کی خصوصیات کے لئے مشہور ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *