بالوں کے بارے میں اہم تحقیق سامنے آگئی۔

مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ بالوں کو گرے ہونے کی وجہ نفسیاتی دباؤ ہے۔

اگرچہ بہت سے لوگ یہ فرض کرتے ہیں کہ نفسیاتی دباؤ کے باعث سرمئی بالوں میں تیزی سے نمودار ہوتا ہے ، لیکن ماہرین نے حساس طریقوں کی کمی کی وجہ سے اس تعلق پر بحث کی ہے۔

کولمبیا یونیورسٹی کے ویجیلوس کالج آف فزیشنز اینڈ سرجنز کے محققین نے انسانوں میں نفسیاتی دباؤ اور بالوں کو بڑھنے کے مابین تعلقات کے پہلے اعدادوشمار کے ثبوت دریافت کیے ہیں۔

Advertisement

نتائج ای لائف جریدے میں شائع ہوئے تھے۔ اگرچہ یہ بدیہی معلوم ہوسکتی ہے کہ تناؤ تناؤ کو تیز کرتا ہے ، محققین یہ جان کر حیرت زدہ ہوگئے کہ جب تناؤ چھوڑا جاتا ہے تو ، بالوں کی بڑی آنت کو بحال کیا جاسکتا ہے ، ایک ایسی دریافت جو چوہوں کے ایک حالیہ مطالعہ سے متصادم ہے جس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ تناؤ سے متاثرہ سرمئی بالوں مستقل ہیں۔

اس مطالعے کے پرنسپل مصنف ، مارٹن پکارڈ ، پی ایچ ڈی ، جو کولمبیا یونیورسٹی میں طرز عمل کی میڈیسن کے ایسوسی ایٹ پروفیسر کے مطابق ہیں ، “بالوں کے رنگ پر تناؤ کے اثرات کے بارے میں عمرانی قیاس آرائی کی تصدیق کرنے سے اس تحقیق کی وسیع اہمیت ہے۔”

پیکارڈ کا کہنا ہے کہ ، “ان میکانزم کو سمجھنا جس سے’ پرانے ‘سرمئی بالوں کو ان کی’ جوان ‘روغن والی ریاستوں میں واپس جانے کی اجازت ملتی ہے ، عام طور پر انسانی عمر کی خرابی اور اس پر تناؤ سے کس طرح متاثر ہوتا ہے اس کے بارے میں نئے اشارے مل سکتے ہیں۔

Advertisement

انہوں نے مزید کہا ، “ہمارے اعداد و شمار سے بڑھتی ہوئی شواہد میں اضافہ ہوتا ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ انسانی عمر ایک قطعی ، طے شدہ حیاتیاتی عمل نہیں ہے لیکن کم از کم کچھ حد تک ، رک یا عارضی طور پر بھی الٹ ہوسکتی ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *