پاکستان کے لئے ایک نئی خوشخبری دوبارہ سامنے آگئی

آنے والے مہینوں میں پاکستان کو موڈرنہ کوویڈ 19 ویکسین ملنے کا امکان ہے: وزارت صحت کے حکام

کراچی: ممکنہ طور پر آنے والے مہینوں میں پاکستان کو موڈرنہ کی ایم آر این اے 1273 کورونیو وائرس ویکسین کی دوائیوں کا ایک “غیر طے شدہ نمبر” مل جائے گا ، وزارت صحت کے عہدیداروں کا کہنا ہے کہ وزارت نیشنل ہیلتھ سروسز ریگولیشن اینڈ کوارڈینیشن کے عہدیداروں نے دی نیوز کو بتایا ، موڈرنہ ویکسین کے حصول کے لئے کوایکس سے بات چیت جاری ہے۔

لیکن عہدیداروں نے کہا کہ ابھی تک اس بارے میں کوئی تصدیق نہیں ہو سکی ہے کہ پاکستان کو دوگنا خوراک کی ویکسین کب اور کتنی مقدار میں فراہم کی جائے گی۔

Advertisement

اب تک ، پاکستان کو فائبر بائیوٹیک کے ایم آر این اے ویکسین کی 100،600 خوراکیں کوووکس کے ذریعے امیونوسوپریسنٹ لوگوں کو ٹیکہ لگانے کے لئے موصول ہوچکی ہیں۔

وفاقی حکومت اور فائزر بائیو ٹیک نے 2021 کے اختتام تک ایم آر این اے ویکسین کی 13 ملین مزید خوراک کی فراہمی کے لئے بھی معاہدہ کرلیا ہے۔

عہدیداروں نے بتایا کہ اگر موڈرنہ کی ویکسین کووایکس کے ذریعہ دستیاب کردی گئی ہے تو ، یہ موجودہ چینی اور یورپی ویکسینوں میں ایک قابل قدر اضافہ ہوگا۔

Advertisement

عہدیداروں نے واضح کیا کہ تاہم ، بڑی تعداد میں خوراکیں کوواکس کے ذریعہ فراہم کی جانے کی امید نہیں ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ موڈرنہ ویکسین کی فراہمی کا وزیر اعظم عمران خان سے بل گیٹس کے ساتھ فون پر ہونے والی حالیہ گفتگو سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *