کال ٹیکس لاگو، جانیے آپ کو ایک کال کے بدلے میں کتنا ٹیکس لگے گا

پانچ منٹ کے فون کال پر اب کتنا خرچ ہوگا۔۔

یکم جولائی سے شروع ہونے والے پانچ منٹ سے زیادہ فون کالز پر 75 پیسے وصول کیے جائیں گے ، وزیر خزانہ شوکت ترین نے جمعہ کو اعلان کیا۔

اگر فون کال پانچ منٹ سے زیادہ جاری رہا تو ہر منٹ میں ان 75 پیسے وصول کیے جائیں گے۔

Advertisement

پاکستان میں ہر موبائل فون کال پر اوسطاً 33 پیسے وصول کیے جاتے ہیں۔ ٹیلی کام آپریٹرز ہر پانچ منٹ کی کال پر 1.65 روپے وصول کرتے ہیں۔

حکومت ان کالوں پر 19.5٪ فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی وصول کرتی ہے۔ موبائل فون استعمال کرنے والے اب 19.5 فیصد فیڈ کے علاوہ ان 75 پیسوں کی ادائیگی کریں گے۔

یکم جولائی سے ، پانچ منٹ سے زائد عرصہ تک چلنے والے موبائل فون کالز پر مجموعی طور پر ٹیکس 2،72 روپے یا 65٪ تک پہنچ جائے گا۔

Advertisement

ترین کے مطابق ، حکومت نے انٹرنیٹ اور ایس ایم ایس خدمات پر کوئی نیا ٹیکس نہیں لگایا ہے۔

ٹیلی کام سیکٹر پاکستان کی معیشت میں نمایاں مددگار بن کر ابھرا ہے۔ قومی خزانے میں اس کے شراکت میں کوویڈ 19 وبائی امراض کے باوجود ، 2019 کے مقابلے میں ، 2020 میں 129 فیصد اضافہ ہوا۔

پاکستان ٹیلی مواصلات اتھارٹی نے جنوری 2021 میں اپنی سالانہ رپورٹ میں کہا کہ مالی سال 2020 میں اس شعبے نے مالی سال 2020 میں 2 ارب 78 کروڑ روپے کا حصہ ڈالا۔

Advertisement

پی ٹی اے کے مطابق ، ڈیٹا کا استعمال 4،498 پیٹا بائٹس پر ہے جو 77٪ سے زیادہ کی نمو کو ظاہر کرتا ہے۔

ملک میں بین الاقوامی بینڈوتھ کا تعلق 3.1 ٹیرا بائٹس اور 47،000 کے قریب سیل سائٹس سے ہے ، جن میں سے 90٪ 4 جی سے چلنے والی سائٹیں ہیں۔

پی ٹی اے کے مطابق ، ٹیلی کام نیٹ ورکس فی الحال 87٪ آبادی کو دستیاب ہیں۔ یہ آپریٹرز کے ساتھ مل کر ملک کے بقیہ 13٪ لوگوں کے لئے اپنے نیٹ ورک کوریج کو بڑھانے کے لئے کام کر رہا ہے۔

Advertisement

رپورٹ میں کہا گیا کہ ہینڈ سیٹس کی مقامی تیاری نے ٹیلی کام ماحولیاتی نظام کو زندہ کیا ہے ، جس میں مقامی 4 جی ڈیوائس مینوفیکچرنگ میں اضافہ 34 فیصد سے تجاوز کر گیا ہے۔

پاکستان کو 5 جی خدمات کی آزمائش کا سامنا کرنا پڑا جو جنوبی ایشیاء کے چند پہلوؤں میں سے ایک تھی۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *