فیروز خان نے عمران خان کے لئے سخت الفاظ استعمال کیے۔۔ کہتے ہیں کہ

فیروز خان نے وزیر اعظم عمران خان کی تنقید کا نشانہ بنایا۔

پاکستان کی فلم اور ٹیلی ویژن انڈسٹری کے معروف اداکار فیروز خان نے حال ہی میں سوشل میڈیا صارفین کے خلاف وزیر اعظم عمران خان کی حکومت کو تنقید کا نشانہ بنایا۔

حال ہی میں فیروز خان نے ایروناٹیکل انجینئر عبدالمالک کو نوکری کی پیش کش کی ، جو تربوز کا جوس فروخت کررہے تھے ، جس کے بعد اداکار نے جوان لڑکے سے بھی ملاقات کی۔

Advertisement

ڈاکٹر رؤف احمد نامی صارف نے مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹویٹر پر فیروز خان اور عبد الملک کی تصویر شیئر کی ہے اور موجودہ حکومت پر کڑی تنقید کی ہے۔

صارف نے اپنی ٹویٹ میں لکھا ، “پاکستان کے دو بڑے محکمے: ڈاکٹر اور انجینئرز۔ بے روزگار۔ میں نے خان صاحب کے زمانے کی طرح بدعنوانی نہیں دیکھی – پی ایم سی کے پاس ایک وکیل ہے ، صنعت میں “ان” ہے۔ ”

صارف نے تصویر شیئر کرتے ہوئے مزید کہا کہ یہ شخص ایروناٹیکل انجینئر ہے اور اسے تربوز کا جوس فروخت کرنے پر مجبور کیا گیا ہے کیونکہ اسے نوکری نہیں مل سکتی ہے۔

Advertisement

فیروز خان نے ٹویٹر صارف کے ٹویٹ کا جواب دیتے ہوئے کہا ، “تم جانتے ہو کہ سب سے زیادہ مذاہیا بات کیا ہے۔ وہ اتنا نا امید نہیں تھا جتنا تم وہاں بیٹھے ہو! اس کی نگاہ انعام پر تھی اور بس یہی ہوتا ہے۔

صارف کی تنقید کا جواب دیتے ہوئے اداکار نے لکھا ، “خان صاحب سالوں میں ہونے والے نقصان کو ٹھیک کررہے ہیں۔ اپنے گھوڑوں کا ڈاکو پکڑو۔

واضح رہے کہ عبد الملک نے متحدہ عرب امارات میں تعلیم مکمل کی تھی جبکہ انہوں نے ایک چینی یونیورسٹی سے ایروناٹیکل انجینئرنگ میں ڈگری حاصل کی تھی۔

Advertisement

سوات سے تعلق رکھنے والا یہ نوجوان پاکستان ایرووناٹیکل کمپلیکس (پی اے سی) کامرہ میں انٹرنشپ کرتے ہوئے بہتر مستقبل کا خواب دیکھ کر پاکستان آیا۔

انہوں نے کچھ سال پشاور فلائنگ کلب میں بطور ٹرینی انجینئر اور ایک نجی ایئر لائن میں اسسٹنٹ ریمپ آفیسر کی حیثیت سے کام کیا ، لیکن انہیں اپنی اہلیت یا تنخواہ کی ضروریات کے مطابق یہ عہدہ نہیں ملا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *