Headlines

    آنکھوں کے گرد چھپا ایسا راز کہ جان کر آپ بھی سجدے میں گر جائینگے۔

    ابرو اور پلکیں کا مقصد کیا ہے۔
    تو ہماری ابرو اور پلکیں کیوں ہیں۔

    امریکن اکیڈمی آف اوپتھلمولوجی کے کلینیکل ترجمان ڈاکٹر اسٹیفنی میریونا کے مطابق ، دونوں کا بنیادی مقصد آنکھوں کی حفاظت کرنا ہے۔ “ان کا ہدف یہ ہے کہ اصلی آنکھوں کی حفاظت کے لئے یہ ایک اور تہہ بننا ہے – چاہے وہ مائع ہو ، چاہے وہ ٹھوس ہو ، چاہے وہ خاک ہو ، چاہے یہ کیڑے ہوں یا کیڑے مکوڑے ہوں۔”

    ماریوناکس نے کہا کہ چہرے پر گرنے والے پسینے ، خشکی اور بارش جیسے آلودگی والے آلودگی سے نذر آلود ہیں۔ وہ مواد کو قبضہ یا جذب کرسکتے ہیں ، یا ان کا زاویہ اسے آنکھوں سے دور اور چہرے کی طرف لے جاسکتا ہے۔

    Advertisement

    اس کے علاوہ ، بروز کچھ دوسرے مقاصد انجام دیتے ہیں۔ ایک چیز کے لئے ، چہرے کے تاثرات اور لطیف جذبات کو منتقل کرنے کے لئے بروز

    اہم ہیں ، اور ممکن ہے کہ بروز کے مابین چھاپوں کو مزید اظہار خیال کرنے والی حرکتوں کی اجازت دی جاسکے ، نیچر ایکولوجی اینڈ ارتقاء جریدے میں شائع ہونے والے 2018 کے ورچوئل ماڈلنگ مطالعہ کے مطابق۔

    محرم آنکھوں کو اسی طرح کا تحفظ فراہم کرتا ہے لیکن ایک مختلف انداز میں۔ “وہ تقریبا ًچہرے کی سرگوشیوں کی طرح ہی ہیں ،” میرینو نے مزید کہا۔ وہ لمبے اور حساس ہیں۔ جب ان کو چھو لیا جاتا ہے تو ، پلک جھپکنے والے رد عمل کو حفاظتی طریقہ کار کے طور پر متحرک کیا جاتا ہے۔

    Advertisement

    محرموں کے بغیر ، پلک جھپکتی کے رد عمل کو چالو کرنے میں زیادہ وقت لگے گا کیونکہ میرینوکس کے مطابق ، اہم محرک آنکھ کو کچھ پہنچتے ہوئے دیکھ رہا ہے۔ انہوں نے کہا ، “لیکن اس سے آپ کو تھوڑی بہت انتباہ ملتا ہے کہ آس پاس کی کوئی چیز ایسی ہے جو حقیقت میں آنکھ کو زخمی کر سکتی ہے۔