Headlines

    جہاز میں چڑھنے سے پہلے ایسا انوکھا واقعہ کے نادیہ وہاں ہی رونے لگ پڑیں۔۔۔

    برٹش ایئرویز کے عملے نے اسے چھوڑ جانے کے بعد نادیہ جمیل آنسوؤں میں پڑی ہوئیں۔

    اداکارہ کا کہنا ہے کہ انہیں ایسا کبھی بھی ‘ذلیل’ نہیں ہوا۔

    نادیہ جمیل ، جس نے گذشتہ ہفتے اعلان کیا تھا کہ اس نے کینسر کو شکست دی ہے ، برٹش ایئر ویز کے عملے کے ان کے ترک کرنے کے بعد ہیتھرو ایئر پورٹ پر ٹوٹ پڑی۔

    Advertisement

    لندن سے اپنی ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے اداکارہ نے ٹویٹ کیا ، “مجھ سے مثبت جذبات کو ختم کرنے میں بہت زیادہ وقت درکار ہے۔” “برٹش ایئرویز ، مجھے اپنی زندگی میں کبھی اتنا خوف ذدہ ، ذلیل اور بے بس نہیں کیا گیا۔”

    نادیہ نے بتایا کہ عملے نے اسے ٹرمینل 5 میں سویا چھوڑ دیا۔ وہ حیرت سے کہتی ہے کہ وہ کس حد تک ممکنہ طور پر یہ توقع کر سکتی ہے کہ وہ اداکار خود کو اور اس کے تین سوٹ کیسوں کو کیمبرج میں منتقل کردے گی ، اس حقیقت کو دیکھتے ہوئے کہ وہ غیر منقول وہیل چیئر میں تھی۔ نادیہ نے کہا کہ اس نے پیروکار کے سوال کے جواب میں مدد کی درخواست کی ہے۔

    نادیہ نے کہا ، “تنہا ہوکر ، میں نے اپنی صحت سے متعلق عملے کو آگاہ کیا تھا۔ “وہ مجھے اس طرح کیوں چھوڑ گئے”

    Advertisement

    انہوں نے مزید کہا کہ نادیہ مدد مانگتی رہی لیکن اسے مسلسل نظرانداز کیا گیا۔ ویڈیو میں اسے روتے ہوئے دیکھا گیا ، یہ سب خود ہی ہیں۔ آخر کار اسے اپنی خالہ نے بچا لیا ، جنہوں نے عملے کی لاپرواہی کو فلم کرنے کی کوشش کی۔ لیکن انہوں نے اس کا فون لیا اور اسے ویڈیوز کو حذف کرنے پر مجبور کردیا۔

    نادیہ کو اپنے پیروکاروں کی جانب سے بے حد حمایت حاصل ہے ، جو یکجہتی ظاہر کرنے کے لئے اداکار کی ٹائم لائن پر پوسٹس شیئر کررہی ہیں۔

    سپر ماڈل نومی کیمبل برٹش ایئرویز کے ساتھ بھی اس کے بڑے پیمانے پر لڑائی جھگڑا کی وجہ سے جانا جاتا ہے۔ 2008 میں ، اس کا ایک بیگ ٹرمینل 5 پر لاپتہ ہوگیا تھا ، جس کے بعد اس نے کیبن کے عملے کے ساتھ بدسلوکی کی تھی۔ نومی اس کے بارے میں ناقابل معافی تھے ، ایئر لائن کو “مکروہ” قرار دیتے ہیں۔ ان پر برٹش ایئرویز کے ساتھ پرواز پر پابندی عائد ہے۔

    Advertisement