ویسٹ انڈیز کرکٹ ٹیم کے دورہ پاکستان کی تیاری مکمل

لاہور (اعتماد نیوز ڈیسک) بنگلہ دیش سے واپس آنے کے بعد، پاکستان میں ویسٹ انڈین کرکٹ ٹیم آرہی ہے، جس کو لے سکیورٹی پلان تیار کر لیا گیا ہے۔

Advertisement

تفصیلات کے مطابق، پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے مابین کرکٹ میچ کا آغاز 13 دسمبر سے ہوگا، جس میں 3 ٹی ٹوئنٹی اور تین ایک روزہ میچوں کی سیریز ہوگی۔ جبکہ تمام میچز نیشنل اسٹیڈیم میں ہی کھیلے جائینگے۔

Advertisement

ذرائع کے مطابق، ڈپٹی انسپکٹر جنرل سیکورٹی اینڈ ایمبرجنسی سروس ڈویژن مقصود احمد کی سربراہی میں کرکٹ ٹیم کی سیکورٹی اور دورے کی سیکورٹی کا پلان تیار کر لیا گیا ہے۔

Advertisement

تفصیلات کے مطابق، پاکستان اور ویسٹ انڈیز کی ٹیموں کے درمیان ہونے والے میچز کے دوران آٹھ سو ایس ایس یو کمانڈوز سمیت 1500 سے زائد اہلکار ڈیوٹی کے فرائض انجام دیں گے۔

Advertisement

جبکہ یہ بھی اطلاعات موصول ہوئی ہے کہ ماہر نشانہ باز بھی حساس مقامات پر تعینات کیے جائینگے اور اسپیشلائزڈ کمانڈ اینڈ کنٹرول بس اسٹیڈیم کے اطراف نگرانی کے لیے نیشنل اسٹیڈیم پر موجود رہے گے تاکہ کسی بھی ناخوشگوار واقع سے بروقت نمٹا

Advertisement

جبکہ شائقین کے لیے پارکنگ پوائنٹس سے نیشنل اسٹیڈیم تک جانے کے لئے شٹل بس سروس چلائی جائیگی۔ ہنگامی صورت حال سے نمٹنے کے لیے ٹیم ایس ایس یو ہیڈکوارٹرز میں الرٹ رہے گی۔

Advertisement

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں