اہم خبریں

فوج تاحال کسی مصلحت کے تحت خاموش ہے لیکن کتنی دیر خاموش رہے گی۔ ملک کے مفاد کی خاطر اختیار کی گئی خاموشی کو نہ چھیڑیں، شیخ رشید نے حکومت کی نیندیں اڑا دی

شیخ رشید نے موجودہ حکومت کے لئے خطرے کی گھنٹی بجا دی ۔
راولپنڈی (اعتماد ٹی وی) انصاف کے خلا ف مسجد نبویﷺ کے واقعے کو ڈھال بنا کر موجودہ حکومت نے جو ایف آئی آر درج کروائی اور عمران خان کے ساتھ شیخ رشید اور دیگر رہنما پاکستان تحریک انصاف کے ملوث ہونے کا الزام لگایا اس پر عوام کی جانب سے رد عمل آگیا ۔ کچھ عمران خان کے حق میں آواز بلند کررہے ہیں اور کچھ ان کے خلاف ۔

 

شیخ رشید نے بھی موجودہ حکومت اشارہ دے دیا کہ ووٹ خریدنے صرف ان کو نہیں آتے۔ ملکی حالات کو خراب نہ کریں اور بے بنیاد الزامات نہ لگائیں جس بات سے ہمار اتعلق ہی نہیں اس کو ہم پر مسلط نہ کریں۔

Advertisement

انھوں نے کہا کہ تحریک عدم اعتماد کو کامیاب بنانے کے لئے موجودہ حکومت نے اراکین کی بولی لگائی تو یہ کیا سمجھتے ہیں کہ بولی لگانی بس ان کو آتی ہے۔

ان لوگوں کی حکومت صرف دو ووٹوں پر کھڑی ہے۔ اگر ہم چاہیں راتوں رات ان کے ووٹوں کی بولی لگا کر خرید سکتے ہیں۔ سابق وزیر داخلہ نے کہا کہ بھٹو دور میں تاریخی واقعات رونما ہوئے ہیں۔ لوگوں نے خود کو نذر آتش کر دیا ہے۔ اب عمران خان کی کال پر بھی لوگ جوش میں آ سکتے ہیں۔ موجودہ حکومت کو حالات کو کنٹرول کرنا چاہیے نہ کہ حالات بگاڑنے چاہیے۔

 

Advertisement

شیخ رشید نے کہا کہ ہم نواز شریف کی شکل دیکھنا نہیں چاہتے یہ ہمیشہ فوج کے خلاف بیان دیتے ہیں فوج تاحال کسی مصلحت کے تحت خاموش ہے لیکن کتنی دیر خاموش رہے گی۔ ملک کے مفاد کی خاطر اختیار کی گئی خاموشی کو نہ چھیڑیں ۔ اب تو امریکہ نے بھی قبول کر لیا ہے کہ پاکستان میں سابقہ حکومت گرانے میں ان کا ہاتھ ہے ۔

Recent Posts

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی کھڑی سنا دی

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی… Read More

13 hours ago

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا کریں گا، ضرور آزمائیں۔

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا… Read More

5 days ago

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل کا نشانہ بننے والا سکھ دکاندارکون تھا؟

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل… Read More

11 months ago

اپنی معصومیت پر بھی اللہ کا شکر ادا کیا۔۔ پہچانیں یہ کون سی مشہور شخصیت کی جوانی کی تصویر ہے؟

پاکستان (نیوز اویل)، پرانے زمانے کی تصویریں بہت زیادہ یاد گار ہوتی ہیں جن سے… Read More

11 months ago