جب عمران خان ڈائری لے کر گھر چلے گئے تو پھر سارا دن موبائل نا دیکھا لیکن جب موبائل دیکھا تو حیران ہو گئے، ایسا کیا دیکھا عمران خان نے جانئے انھی کی زبانی

    ڈائری لے کر وزیراعظم ہاؤس سے نکلنے کے بعد عمران خان نے کیا کیا؟

     

     

    Advertisement

     

    اسلام آباد (اعتماد ٹی وی ) پاکستان تحریک انصاف کے صدر عمران کہنا ہے کہ جس دن ہماری حکومت ختم ہوئی اور میں ڈائری اُٹھائے وزیراعظم ہاؤس سے نکل گیا تو بڑے عرصے بعد میں نے اپنی زوجہ کے ہمراہ ٹی وی دیکھا ۔

     

    Advertisement

     

    اور میں نے موبائل کو سائیڈ پر رکھ دیا۔ سارا دن میں نے موبائل نہیں دیکھا کیونکہ مجھے اندازہ تھا کہ میرے جو مخالف ہیں وہ جشن منا رہے ہوں گے تو کیا کرنا ایسے موبائل کو دیکھ کر۔

     

    Advertisement

    جب میں نے اگلے دن موبائل دیکھا تو حیران ہوا کہ عوام سڑکوں پر موجو د تھی اور احتجاج کر رہی تھی پھر میں نے ٹی وی پر نیوز دیکھی تو مجھے پتہ چلا کہ اب ہماری عوام ایک قوم بن گئی ہے۔

     

     

    Advertisement

    عوام میں شعور آ گیا ہے ۔ اس کے بعد جیسے جیسے وقت گزرا لوگ باہر آئے اور جلسے ہوئے تو مجھے سمجھ آگیا کہ اب میں کامیاب ہوا ہوں۔

     

     

    Advertisement

    عمران خان کا کہنا ہے کہ میرا نظریہ ابھی تک میری پارٹی کو بھی سمجھ نہیں آیا پوری طرح۔ لیکن عوام نے سمجھ لیا۔ جب عوام قوم بن جاتی ہے تو پھر قرضے کو حیثیت نہیں رکھتے۔

     

     

    Advertisement

    پاکستان کس لئے حاصل کیا گیا تھا یہ ہم لوگؤں کو معلوم نہیں ہمارے پاکستان کا نظریہ کیا تھا یہ بھی نہیں معلوم ۔ جن لوگوں نے قربانی دی ان کو اس کی قیمت کا اندازہ ہے ۔ پاکستان کا مطلب کیا لا الہ الا اللہ ۔ لیکن اس تک جانے کا راستہ کیا ہے وہ طے کرنا ہے۔

     

     

    Advertisement