اہم خبریں

پاکستان کو اربوں ڈالر کے جرمانے سے بچانے والوں کے نام سامنے اگیۓ۔ ٹیم کیلئے اعلیٰ ایوارڈز کا اعلان، اتنے بڑے جرمانے سے پاکستان کو کیسے بچایا؟ شاندار تفصیلات

پاکستان کو 1.2 ارب ڈالر کے جرمانے سے بچانے اور بین الاقوامی سطح پر ملک و قوم کے وقار کو بلند رکھنے والی ٹیم کے لئے اعلیٰ سول ایوارڈ ستارہ امتیاز کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ اس ٹیم نے پاکستان کو 1.2ارب ڈالر کے جرمانے سے بھی بچایا تھا۔اس ٹیم میں بریگیڈیئر رانا عرفان شکیل، لیفٹیننٹ کرنل فاروق شہباز اور احمد عرفان اسلم شامل ہیں، اس تحقیقاتی ٹیم نے سوئس، لبنانی اور دبئی بینکوں سےترک رینٹل پاور کمپنی کارکے کی بدعنوانی کے شواہداکٹھے کئے تھے۔دوسری طرف ٹیم نے پاناما اور برٹش ورجن آئی لینڈ سے بھی دستاویزات حاصل کیں، ٹیم نے کارکے کو نہ صرف 6 بین الاقوامی اداروں سے پاکستان کے خلاف معاملات واپس لینے پر مجبور کیا بلکہ پاکستان کو بین الاقوامی فورمز میں مالی نقصان سے بھی بچایا۔اس ٹیم کی سربراہی بریگیڈیئر رانا عرفان شکیل نے کی، اس ٹیم کو 23 مارچ کو اعلیٰ سول ایوارڈ ستارہ امتیاز سے نوازا جائے گا۔

مزید پڑھیں: دنیا کا سب سے بدبودار اور مہنگا ترین پھل، جسے عوامی مقامات پر کھانے کی بھی اجازت نہیں

جبکہ دوسری طرف رواں سال کے شروع میں چین کے ووہان شہر میں پھنسے پاکستانی طالب علموں کو سہولت فراہم کرنے اور ان کی مدد کرنے پر پاکستان سفارتخانہ بیجنگ کے دو افسران کو تمغہ امتیاز سے نوازا گیا۔

Advertisement

تفصیلات کے مطابق ، محمد جنید اور محمد سلیمان محسود کو ، دفتر خارجہ کے ذریعہ تشکیل دی جانے والی ایک خصوصی ٹاسک فورس کے ممبران کے طور پر ، چینی وزارت خارجہ نے سفری پابندیوں میں نرمی لاتے ہوئے ، ووہان کا دورہ کرنے کی خصوصی اجازت حاصل کرلی۔

خصوصی ٹیم نے مختلف یونیورسٹیوں کے پاکستانی طلباء سے ملاقات کی اور اس وقت تک ان کی مدد کی جب تک کہ شہر میں تالہ بندی رہی۔

اس ٹیم نے پاکستانی طلباء کے ساتھ قریبی رابطہ قائم کیا اور لاک ڈاؤن کو ختم کرنے کے بعد بیجنگ واپس آگیا ، اور صورتحال مستحکم ہوگئی۔

Advertisement

انہوں نے مختلف یونیورسٹیوں میں پاکستانی طلباء کا دورہ کیا اور ہر یونیورسٹی میں انتظامی عملے سے بھی ملاقات کی اور طلبا کی صحت اور حفاظت کی ضروریات کے بارے میں معلومات حاصل کرتے رہے۔ ان کے کام کے نتیجے میں ، پاکستانی طلبا کی فلاح و بہبود کو یقینی بنایا گیا اور ان کی اچھی طرح دیکھ بھال کی گئی۔

کابینہ سیکرٹریٹ نے جمعہ کے روز 184 پاکستانی اور غیر ملکی ممالک کے نام جاری کردیئے جنہیں سول ایوارڈز سے نوازا جائے گا

Advertisement

Recent Posts

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی کھڑی سنا دی

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی… Read More

13 hours ago

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا کریں گا، ضرور آزمائیں۔

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا… Read More

5 days ago

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل کا نشانہ بننے والا سکھ دکاندارکون تھا؟

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل… Read More

11 months ago

اپنی معصومیت پر بھی اللہ کا شکر ادا کیا۔۔ پہچانیں یہ کون سی مشہور شخصیت کی جوانی کی تصویر ہے؟

پاکستان (نیوز اویل)، پرانے زمانے کی تصویریں بہت زیادہ یاد گار ہوتی ہیں جن سے… Read More

11 months ago