اہم خبریں

اسلامی ممالک میں پاکستان دوسرے نمبر پر آگیا۔ عمران خان کا ایسا معرکہ کہ دنیا حیران۔

وزیر اعظم عمران خان نے نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹکنالوجی (این یو ایس ٹی) میں کارڈیک اسٹینٹ مینوفیکچرنگ یونٹ کا افتتاح کیا ہے جو پاکستان کو مقامی طور پر مینوفیکچرنگ اسٹینٹ کے لئے 18 ویں عالمی ریاست کا درجہ دے گا۔

 

وزیر اعظم عمران خان نے نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹکنالوجی (نسّٹ) اسلام آباد کا دورہ کیا جہاں انہوں نے کارڈیک اسٹینٹ مینوفیکچرنگ یونٹ ، این اویوٹیو ہیلتھ ٹیکنالوجی سہولت کا افتتاح کیا ہے۔ پاکستان مسلم ریاستوں میں دوسرا ملک بن گیا ہے جو مقامی طور پر کارڈیک اسٹینٹ تیار کرنے کے قابل ہے۔

Advertisement

 

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ پاکستان میں قلبی امراض کی اموات کی شرح بہت زیادہ ہے اور مقامی طور پر اسٹنٹ تیار کرنا قابل تعریف فیصلہ ہے۔ خان نے کہا کہ اسٹینٹ کی تیاری کے لئے ایک سہولت کا قیام بڑی پیشرفت ہے۔

 

Advertisement

 

وزیر اعظم نے کہا کہ مختلف شعبوں میں ماضی کی حکومتوں کی رہنمائی اور کردار کا فقدان تھا جو کسی ملک کو ترقی کی راہ پر گامزن کرنا بہت ضروری ہے۔ تجارتی خسارہ قومی معیشت پر ایک بہت بڑا بوجھ ہے اور کوئی بھی ملک اس بحران سے بچ نہیں سکتا اور اپنی آمدنی میں بہتری آنے تک افراط زر کو کم نہیں کرسکتا۔

 

Advertisement

انہوں نے روشنی ڈالی کہ 60 کے عہد کے مقابلے میں اداروں میں ہم آہنگی کا فقدان بھی تھا جب ملک ایک اچھی سمت میں آگے بڑھ رہا تھا اور اس کی برآمدات میں بتدریج اضافہ ہورہا تھا۔ انہوں نے زور دیا کہ ملک کی سمت اور ذہنیت کا تعین کرنا ضروری ہے۔

 

عمران خان نے کہا کہ دنیا کے کچھ ممالک کارڈیک اسٹینٹ تیار کررہے ہیں اور اس کی مقامی پیداوار سے پاکستان میں مریضوں کے علاج معالجے کی لاگت میں نمایاں کمی واقع ہوگی۔

Advertisement

 

وزیر اعظم خان نے کہا کہ وفاقی حکومت معیشت کو بہتر بنانے کے لئے پاکستان میں سرمایہ کاری اور کاروبار لانے کے لئے زیادہ سے زیادہ کوششیں کررہی ہے۔ بیرون ملک مقیم شہریوں کے بارے میں ، انہوں نے کہا کہ بیرونی ممالک میں مقیم پاکستانی اپنی صلاحیتوں سے ملک کی خدمت کرسکتے ہیں۔

 

Advertisement

ہمیں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے یہاں خوشگوار ماحول بنانا ہے کیونکہ وہ ہمارا قیمتی اثاثہ ہیں۔ ہمارا بڑا مسئلہ ہماری صلاحیتوں سے بے خبر ہونے کا ہے اور اس کی صلاحیتوں کو دریافت کرنے کے لئے ایک وژن کی ضرورت ہے۔ صرف ایشین ٹائیگر بننا ایک وژن نہیں ، ہم کچھ بھی ہوسکتے ہیں کیونکہ انسانی صلاحیتیں لامحدود ہیں۔

 

جنوبی ایشین ممالک میں ، کارڈیک اسٹینٹ بھارت کے بعد پاکستان میں تیار کیے جائیں گے۔

Advertisement

مارچ 2020 میں ، ڈرگس ریگولیٹری اتھارٹی آف پاکستان (ڈی آر پی) نے نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹکنالوجی (NUST) کو مقامی طور پر ہارٹ اسٹینٹ تیار کرنے کی اجازت دی تھی۔

Recent Posts

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی کھڑی سنا دی

آفتاب اقبال کون ہوتا ہے ؟ ۔۔۔۔ سہیل احمد آفتاب اقبال کو سیدھے ہوگئے، کھڑی… Read More

1 day ago

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا کریں گا، ضرور آزمائیں۔

ایسا وظیفہ جو پڑھنے سے اللہ آپ کو مالا مال کردے اور برکت بھی عطا… Read More

6 days ago

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل کا نشانہ بننے والا سکھ دکاندارکون تھا؟

رمضان میں مسلمان بھائیوں کے لیے سستی چیزیں بیچتے تھے مگر ۔۔ پشاور میں ق-ت-ل… Read More

11 months ago

اپنی معصومیت پر بھی اللہ کا شکر ادا کیا۔۔ پہچانیں یہ کون سی مشہور شخصیت کی جوانی کی تصویر ہے؟

پاکستان (نیوز اویل)، پرانے زمانے کی تصویریں بہت زیادہ یاد گار ہوتی ہیں جن سے… Read More

11 months ago