اہم خبریں

کورونا کے ان بدترین حالات میں ملک سے باہر سفر کرنے والوں کے لئے اچھی خبر۔۔

سنگاپور ایئر لائن نے کوویڈ ۔19 پاسپورٹ متعارف کرا دیا۔

سنگاپور ایئر لائن نے لوگوں کے لئے کوویڈ ۔19 پاسپورٹ جاری کرنا شروع کردیئے ہیں جو کوویڈ 19 کے منفی یا مثبت ہونے کی نشان دہی کرے گا۔

 

Advertisement

سنگاپور ایئر لائنز (ایس آئی اے) نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس نے ایک نئی ڈیجیٹل صحت کی تصدیق کا عمل شروع کیا ہے ، جو انٹرنیشنل ایئر ٹرانسپورٹ ایسوسی ایشن (آئی اے ٹی اے) کی بنیاد پر پہلی مرتبہ ہوگا۔

 

مزید پڑھیے: سعودی عرب میں مقیم غیر ملکی لوگوں کے لئے خوشخبری، سعودی حکومت نے اہم فیصلہ کر دیا۔

Advertisement

 

یہ ایپ ، جسے ٹریول پاس کے نام سے جانا جاتا ہے ، سنگاپور ایئر لائنز کے ذریعہ جکارتہ یا کوالالمپور سے سنگاپور جانے والی پروازوں میں استعمال کیا جارہا ہے۔ کمپنی نے کہا کہ اگر تجربات کامیاب ہوتے ہیں تو وہ اس پروگرام کو دوسرے شہروں تک بھی بڑھا سکتے ہیں۔

 

Advertisement

جکارتہ اور کوالالمپور کے منتخب کلینکس میں سے کورونا وائرس ٹیسٹ کروانے والے صارفین کو QR کوڈ  والے ڈیجیٹل یا کاغذی صحت کے سرٹیفکیٹ فراہم کیے جائیں گے۔

 

مزید پڑھیے: سعودی عرب رہائش اور نوکری کرنے والوں کے لئے خوشخبری۔ سعودی حکومت نے بڑا علان کر دیا

Advertisement

 

 

ایئر لائنز کا مزید کہنا ہے کہ سنگاپور ہوائی اڈے کے عہدیدار ایک موبائل ایپ کے ذریعے ان کی تصدیق کریں گے تاکہ آنے والا مسافر ملک میں داخلے کے وقت ضروری اقدامات کو آسانی سے پورا کریں۔

Advertisement

 

ایس آئی اے نے یہ بھی کہا کہ وہ 2021 کے وسط سے ٹریول پاس فریم ورک کو مکمل طور پر سنگاپور ایئر موبائل ایپ میں ضم کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

 

Advertisement

Recent Posts