لاہور میں ڈینگی کے کیسوں میں آٹھ افراد کی اطلاع موصول ہوئی ، ہلاکتوں کی تعداد 18 ہوگئی

لاہور(اعتمادنیوز): لاہور میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مچھروں سے پیدا ہونے والے ڈینگی بخار کے 8 نئے کیسز کا پتہ چلا۔

لاہور چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) صحت کے مطابق 8 نئے مریضوں کی تصدیق کے ساتھ ہی لاہور میں ڈینگی مثبت کیسز کی تعداد 18 ہوگئی ہے۔

انہوں نے بتایا کہ ڈینگی کے تمام مریض مستحکم ہیں۔ اور انہوں نے مزید کہا کہ لاہور کے اسپتالوں میں ڈینگی کے تمام تنہائی وارڈ کو کورونا وارڈ میں تبدیل کردیا گیا ہے۔

Advertisement

گذشتہ ماہ وزیر صحت کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے کہا تھا کہ وفاقی حکومت نے ڈینگی وائرس کے خاتمے کے لئے پانچ سالہ منصوبہ تیار کیا ہے اور قومی ڈیش بورڈ قائم کیا جائے گا۔

معاون خصوصی نے کہا کہ شہریوں کو گھروں میں صفائی ستھرائی برقرار رکھتے ہوئے ڈینگی کے خاتمے کے لئے بھی اپنا کردار ادا کرنا ہوگا۔

انہوں نے جڑواں شہروں کی انتظامیہ کو مچھروں سے پیدا ہونے والی بیماری کے خاتمے کے لئے مشترکہ کوششیں کرنے کا حکم دیا۔ انہوں نے اعلان کیا کہ جوابی سرگرمیوں کے انعقاد کے لئے ایک قومی ڈیش بورڈ قائم کیا جائے گا ، جبکہ ، 105 ٹیمیں ڈینگی سے نمٹنے کے لئے کام کر رہی ہیں۔

Advertisement

رواں سال اس پر بھی غور کرنا ضروری ہے ، کورونا وائرس وبائی مرض کی وجہ سے ڈینگی ، ٹائیفائیڈ ، ملیریا جیسی بیماریوں کے لئے مشکل ہوگا۔ اس سے صحت کے پیشہ ور افراد پر بھی بوجھ بڑھے گا۔ محکمہ پرائمری اور سیکنڈری ہیلتھ کیئر کے فراہم کردہ اعدادوشمار کے مطابق ، لاہور میں اب تک 52،601 کوروناوائیرس کیسوں کی تصدیق ہوئی ہے۔

Recent Posts