کرونا کی ایسی قسم جس سے دل کی بیماری کا اندیشہ، لوگوں میں بے چینی پھیل گئی

امریکہ نے فائزر ، موڈرننا کورونا وائرس شاٹس پر دل کی سوزش کی ناشائستہ انتباہ کا اضافہ کیا۔

امریکی ڈرگ ریگولیٹر نے جمعہ کے روز اس لٹریچر میں ایک انتباہ شامل کیا جو فائزر انک / بائیو ٹیک اور موڈرننا کوویڈ ویکسین شاٹس کے ساتھ اس کے استعمال کے بعد دل کی سوزش کے کی نشاندہی کرتا ہے۔

ایف ڈی اے نے کہا کہ ہر ٹیکے کے لئے ، صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والوں کے لئے حقائق کی چھاپوں میں ایک انتباہ شامل کرنے کے لئے نظرثانی کی گئی ہے جس میں منفی واقعات کی رپورٹس سے مائیوکارڈائٹس اور پیریکارڈائٹس میں اضافہ ہوتا ہے ، خاص طور پر دوسری خوراک کے بعد اور ویکسینیشن کے چند ہی دنوں میں علامات کا آغاز شروع ہوجاتا ہے۔

Advertisement

گیارہ جون تک ، تقریبا 300 ملین ایم آر این اے ویکسین کی دوائیوں میں سے ، مائیکارڈائٹس یا پیریکارڈائٹس کے 1،200 سے زیادہ کیس امریکی ویکسین اڈورز ایونٹ رپورٹنگ سسٹم (وی اے آر ایس) کو رپورٹ کیے گئے ہیں۔

یہ کیس مردوں میں اور ویکسین کی دوسری خوراک کے بعد ایک ہفتہ میں خاص طور پر زیادہ پائے جاتے ہیں۔ سی ڈی سی نے 30 سال سے کم عمر افراد میں دل کی سوزش سے 309 اسپتالوں میں داخل ہونے کی نشاندہی کی ، جن میں سے 295 کو فارغ کردیا گیا ہے۔

کئی ممالک میں ہیلتھ ریگولیٹرز مایوکارڈائٹس اور پیریکارڈائٹس کے معاملات کی تفتیش کر رہے ہیں ، جو زیادہ تر اکثر نوجوانوں میں پائی جانے والے فائزر یا موڈرنہ کی گولیوں کے بعد پائے جاتے ہیں ، ویکسین جو ایم آر این اے ٹکنالوجی پر مبنی ہیں۔

Advertisement

ایف ڈی اے کی تازہ ترین تازہ ترین معلومات کے بڑے جائزہ اور بدھ کے روز سی ڈی سی کی مشاورتی کمیٹی برائے امیونائزیشن پریکٹس کے اجلاس کے بعد ہونے والی گفتگو کے بعد آئی۔

فائزر اور موڈرنہ نے کاروباری اوقات کے بعد تبصرے کی درخواستوں کا فوری جواب نہیں دیا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *