پاکستان میں رسوائی کے بعد امریکہ میں پڑھے لکھے لوگوں نے احسن اقبال سے ایسے سوالات کئے کہ وہ منہ دیکھانے کے قابل نہیں رہے

    پاکستان میں رسوائی کے بعد احسن اقبال کی امریکہ میں بھی رسوائی۔

     

    آن لائن (اعتماد ٹی وی) پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال کے ساتھ گزشتہ دنوں ایک واقعہ پیش آیا جہاں کے ایف سی میں ایک فیملی نے ان کو چور چور کہہ کر نعرے لگائے۔ احسن اقبال نے اپنے اثررسوخ استعمال کر کے اس فیملی پر دباؤ ڈالا اور اس خاتون سے گھر بلا کر معافی منگوائی ۔

    Advertisement

     

    اس خاتون کی معافی مانگنے کی تصویر بھی سوشل میڈیا پر شئیر کی۔

     

    Advertisement

    پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شہباز گل نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ احسن اقبال نے انتہائی غلیظ حرکت کی ہے پاکستان میں تو انھوں نے اپنی رسوائی کی معافی منگوا لی لیکن امریکہ میں آج ان کے ساتھ وہی سلوک ہوا اور یہ بے بس تھے ۔

     

     

    Advertisement

    شہباز گل نے بتایا کہ امریکہ میں ایک ریسٹورنٹ میں اوورسیز پاکستانیوں نے احسن اقبا ل کی منجی ٹھوک دی ۔

     

    اوورسیز پاکستانیوں نے احسن اقبال کو چور کہا اور کہا کہ تم ہمارے ووٹ کا حق غضب کر کے یہاں بیٹھے ہو۔ شہباز گل نے کہا کہ پاکستانیوں کو اس بات کی مبارکباد دیتا ہوں کہ امریکہ میں نہ تو کوئی ایف آئی اے ہے، نہ ہی وزیر قانون رانا ثناء اللہ جیسا کوئی شخص موجود ہے جو کہ عوام پر دباؤ ڈال کر معافی منگوائے ۔

    Advertisement

     

    اس لئے ن لیگ کے یہ چور وہاں کچھ نہیں کر سکے اور وہاں پر موجود لوگ ان کو ٹکر دیں گے اس کی منجی پیٹرھی بھی ٹھوکیں گے، جہاں جہاں سے یہ کھردرا ہے وہاں اس کو رندا لگا کر ملائم بھی کریں۔ پھر ان کو سمجھ آئے گی۔

     

    Advertisement