پاکستانی اداکارائیں جن کی آنکھیں بہت خوبصورت ہیں

پاکستانی ڈرامہ اور فلم انڈسٹری میں بہت سی اداکارائیں ہیں جو خوبصورت اور سجیلا بھی ہیں۔ آنکھیں خاص طور پر اداکاروں کے لئے چہرے کی سب سے اہم خصوصیت ہوتی ہیں کیونکہ اگر کسی اداکار کی بڑی ، خوبصورت اور اظہار کشی والی آنکھیں ہوتی ہیں تو وہ ان کی اداکاری میں بھی ان کی مدد کرتا ہے۔ ایسی بہت ساری مثالیں ہیں جب اداکار اپنے کردار کے احساسات پیش کرنے کے لئے مکالمے نہیں کرتے ہیں لہذا انہیں اپنے چہرے کے تاثرات کے ذریعہ اظہار خیال کرنا پڑتا ہے۔ اس فہرست میں شامل تمام اداکاراؤں کی نہ صرف خوبصورت آنکھیں ہیں بلکہ جب وہ اداکاری کر رہی ہیں تو ان آنکھوں کو مکمل استعمال میں لاتی ہیں۔

عائزہ خان

عائزہ خان کی بہترین خصوصیات ہیں۔ اس کی نگاہیں ہمیشہ اس کے چہرے پر کھڑی رہتی ہیں کیونکہ وہ بہت خوبصورت ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ یہاں تک کہ فوٹوگرافروں نے بھی عائزہ کے قریبی اپس لینے کو پسند کیا۔

Advertisement

علیزی شاہ

خود علیزی شاہ نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ ان کی نگاہیں ان کی بہترین خصوصیت ہیں اور ہم ان کے ساتھ پوری طرح متفق ہیں۔ اس کی صنعت میں سب سے زیادہ غیر حقیقی اور خوبصورت آنکھیں ہیں۔

سجل علی

سجل علی کی آنکھیں اس کے چہرے کی نمایاں اور خوبصورت خصوصیت ہیں۔ اس کی معصوم اور اظہار نظر اس کی مجموعی خصوصیات کے مطابق ہے۔ عام طور پر ، سجل ڈراموں میں بہت زیادہ میک اپ نہیں پہنتی ہیں لیکن جب بھی اسے ایوارڈ شو یا دیگر فنکشنز میں دیکھا گیا ہے تو اس کی آنکھیں میک اپ کے ساتھ زیادہ کھڑی ہوجاتی ہیں جس سے ان کی خوبصورتی میں اضافہ ہوتا ہے۔ یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ سجل علی کی آنکھیں فطری طور پر اتنی دلکش ہیں کہ انہیں میک اپ کی ضرورت نہیں ہے۔

Advertisement

سارہ خان

چمکیلی ہوئی سارہ خان کی جیٹ کالی آنکھیں ان کے چہرے کی ایک انتہائی دلکش خصوصیات ہیں۔ سارہ خان یقینی طور پر جانتی ہیں کہ اپنی فطرت کی اداکاری میں اپنی آنکھوں کو کس طرح استعمال کرنا ہے کیونکہ وہ خود ہی بولتی ہیں۔ سارہ خان کو اسکرین پر دیکھتے ہوئے ، اس کی آنکھوں نے فورا. ہی دھیان لیا اور اس کی گہری سیاہ بھنویں اس کی آنکھوں اور چہرے پر مزید خوبصورتی اور فریم ڈالتی ہیں۔

Advertisement

سونیا حسین

سونیا حسین جب وہ اداکاری کرتی ہیں تو اپنی بڑی خوبصورت آنکھوں کا خوب استعمال کرتی ہے۔ اس کی نمایاں نگاہیں یقینی طور پر اس کی پرفارمنس کی شدت میں اضافہ کرتی ہیں۔ اس کے میک اپ فنکار فوٹو شاٹس کے ل her بھی اپنی آنکھیں بڑھا دیتے ہیں۔

صنم چودھری

صنم چودھری صرف اتنا اچھی طرح جانتے ہیں کہ ان کی انڈسٹری میں سب سے خوبصورت آنکھیں ہیں یہی وجہ ہے کہ وہ ہمیشہ انھیں اور بھی زیادہ توجہ دیتی ہیں۔ صنم کا بھاری کاجل اسے مناسب بناتا ہے اور اس کی آنکھیں اور بھی خوبصورت لگتی ہے۔

Advertisement

صبور علی

صبور علی کی آنکھیں اتنی ہی خوبصورت ہیں جتنی اس کی بہن سجل علی کی۔ ان بڑی خوبصورت آنکھوں کو اور زیادہ پرکشش بنانے کیلئے اسے صرف تھوڑا سا کاجل کی ضرورت ہے۔ اس کی آنکھیں کامل شکل رکھتی ہیں اور اگرچہ وہ ان کو ہمیشہ اپنے فائدے کے لئے سجل کی طرح استعمال نہیں کرتی ہیں لیکن وہ ہمیشہ نوٹ ہوجاتی ہیں۔

Advertisement

یومنا زیدی

یومنا زیدی کی آنکھیں انتہائی دلکش ہیں اور اس کی آنکھوں کا رنگ بھی واقعی خوبصورت ہے۔ یومنا بھی مشکل سے کبھی میک اپ پہنتی ہے کیونکہ اسے فطری طور پر انتہائی خوبصورت خصوصیات سے نوازا جاتا ہے

مینل خان

مینل خان ایک اور اداکارہ ہیں جن کی آنکھیں سیدھے خوبصورت ہیں۔

Advertisement

ماہرہ خان

ماہرہ خان کی آنکھوں کا رنگ سب سے خوبصورت ہے اور یہ انوکھا ہے۔ جب وہ سورج کی روشنی میں سیلفیاں لیتی ہے تو اس کی آنکھیں اور بھی دلکش نظر آتی ہیں۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *