امریکہ کا پاکستان کے لئے بڑا قدم، پاکستانی عوام کو ریلیف

یو ایس ایڈ پاکستان ، مالدیپ اور سری لنکا کو صحت سے متعلق صحت کی فراہمی کے لئے ممالک کو کویڈ 19 میں لڑنے میں مدد فراہم کررہا ہے۔

امریکی وزیر خارجہ اینٹونی بلنکن کا کہنا ہے کہ ہم اس وبائی امراض کے اثرات کے انتظام میں مدد کے لئے نان اسٹاپ پر کام کر رہے ہیں۔
امریکہ کو پاکستان کو دیئے جانے والے امداد میں صحت کی دیکھ بھال کے پیشہ ور افراد کے لئے 1،200 نبض آکسیمٹرز ، اور 340،000 ذاتی حفاظتی سامان شامل ہیں۔

واشنگٹن: امریکہ نے بدھ کے روز پاکستان ، مالدیپ اور سری لنکا کے لئے ملکوں کو کورونا وائرس کے خلاف لڑنے میں مدد کے لئے امداد کا اعلان کیا۔

Advertisement

امریکی ادارہ برائے بین الاقوامی ترقی (یو ایس ایڈ) کے جاری کردہ ایک بیان کے مطابق ، امریکی حکومت نے جان بچانے میں مدد ، COVID-19 کے پھیلاؤ کو روکنے اور جنوبی ایشیا میں صحت کی فوری ضروریات کو پورا کرنے کے لئے طبی امدادی جہازوں کی مدد کی ہے۔

یو ایس ایڈ نے بتایا ، “پاکستان میں ، یہ پرواز صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور افراد کے لئے 1،200 نبض آکسیمٹرز ، اور 340،000 ذاتی حفاظتی سازوسامان لائے گی۔”
اس میں مزید کہا گیا کہ دونوں ممالک نے کوویڈ 19 وبائی امراض کا منہ توڑ جواب دینے کے لئے مل کر کام کیا ہے اور یہ چندہ پاکستانی حکومت کی درخواست پر دیا جارہا ہے۔

دریں اثنا ، سکریٹری خارجہ اینٹونی بلنکن نے کہا کہ امریکہ کوویڈ 19 کے بحران کا جواب دینے میں جنوبی ایشیاء کی حمایت جاری رکھے ہوئے ہے ، اور ہم وبائی امراض کے اثرات کو سنبھالنے کے لئے بلا روک ٹوک کام کر رہے ہیں۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *