کیا آم کھانے سے وزن واقعی بڑھتا ہے یا نہیں، جانئے حقیقیت اور ایسے دلچسپ انکشافات کہ آم کھانا کبھی نہیں بھولینگے۔۔

مینگو کا متک: کیا یہ واقعتا آپ کو وزن کم کرتا ہے۔۔

آم کو پھلوں کا بادشاہ سمجھا جاتا ہے کیونکہ نہ صرف اس کا ذائقہ بہت اچھا لگتا ہے ، بلکہ آم کھانے کے بھی بہت سے صحت سے متعلق فوائد ہیں۔

طبی ماہرین کے مطابق آم وٹامن ای سے بھرپور ہوتا ہے ، اس کے استعمال سے انسان صحت مند اور تروتازہ رہتا ہے ، جبکہ یہ وٹامن جلد کو تازگی فراہم کرتا ہے اور چہرے پر پیلیوں کو روکتا ہے۔ آم میں موجود وٹامن سی خون کے کولیسٹرول کو کم کرتا ہے جبکہ اس میں موجود وٹامن اے آنکھوں کی روشنی کو کمزور ہونے سے بچاتا ہے اور اس کے علاوہ یہ پھل آنکھوں کو سورج کی مضر کرنوں سے بھی بچاتا ہے۔

Advertisement

پھلوں کا بادشاہ نہ صرف اپنے شوگر عنصر کے لئے جانا جاتا ہے بلکہ وہ ایک سے زیادہ طریقوں سے بھی صحت مند ہے۔
وزن اور اضافی چربی حاصل کرنا ایک مسئلہ ہے جس کا ہم سب برداشت کرتے ہیں اور ڈرتے ہیں۔ بہت سارے لوگ آم کو اتنا کھانا کھانے سے گریز کرتے ہیں جتنا وہ اپنی پسند کریں۔ ان کا خیال ہے کہ روزانہ آم کھانے سے آپ وزن کم کرسکتے ہیں۔

غذائیت کے ماہرین کے مطابق ، “آم چربی سے پاک ، کولیسٹرول سے پاک اور نمک سے پاک ہیں اور گرمیوں کے لئے بہترین پھل ہیں۔ وہ جسم کے لئےبہترین پرورش پانے والے ہیں۔ تاہم ، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہر کھانے میں ایک سارا دن آم کھاتا ہے۔

دراصل ، آم وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے ، صرف اس صورت میں جب انھیں کھا کر مخصوص کیلوری کی حد میں کھایا جائے۔ آم میں وٹامن سی اور وٹامن اے ، آئرن ، تانبے اور وافر مقدار میں پوٹاشیم پایا جاتا ہے جو جسم کے لئے بہت اچھا ہے۔

Advertisement

تاہم ، یہ ایک توانائی کا کھانا ہے اور آپ کے جسم میں شوگر کا رش فراہم کرتا ہے جو آپ کو دن بھر متحرک اور متحرک رکھتا ہے۔
ایک درمیانے سائز کا آم 200 گرام وزن کا ہوتا ہے اور اس میں بہت کم مقدار میں کاربوہائیڈریٹ اور پروٹین نہ ہونے کے برابر 150 کیلوری مہیا ہوتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *