ہاتھ کی انگلیاں ملانے پر انگوٹھے رکھنے کا انداز آپ کی شخصیت کے بارے میں کیا بتاتا ہے؟ جانیں

مستند ماہرین نفسیات اس بات پر متفق ہیں کہ انسان کے جسم کی حرکات و سکنات اس کی شخصیت کے بارے میں بہت ساری باتیں کھول کر کہہ ڈالتے ہیں- اسی وجہ سے انسانی شخصیت کو جاننے کے لیے مشاہدہ ایک ضروری حصہ ہے مشہور نوبل انعام یافتہ محقق رابرٹ وولکوٹ سپیری نے اس حوالے سے ایک تحقیق کی جس کے مطابق انسان جب اپنے ہاتھوں کی انگلیوں کو جوڑتا ہے تو اس کے انگوٹھے کی پوزیشن اس کی شخصیت کے بارے میں بہت کچھ بتا ڈالتا ہے ۔

Advertisement

ان کا مزید یہ کہنا تھا کہ انسان کا جسم دائیں اور بائیں دو حصوں میں تقسیم ہوتا ہے اور انگوٹھوں کی یہ پوزیشن اس بات کا اشارہ کرتی ہے کہ اس کے دماغ کا کون سا حصہ زیادہ فعال ہے اور یہی بات درحقیقت اس کی شخصیت سازی کا اہم جز ثابت ہوتی ہے-

Advertisement

1: انگلیاں ملانے پر بائيں انگوٹھے کو دائيں انگوٹھے کے اوپر رکھنے والے لوگ جن لوگوں کی انگلیاں ملانے کے بعد ان کا بایاں انگوٹھا دائیں انگوٹھے کے اوپر آتا ہے وہ لوگ مزاج کے اعتبار سے بہت عملی ہوتے ہیں- ایسے لوگ جلد باز نہیں ہوتے ہیں اور بہت سوچ سمجھ کر فیصلہ کرنے والے لوگ ہوتے ہیں یہ لوگ انسان شناسی کے فن سے بھی آگاہ ہوتے ہیں اور لوگوں کو دیکھ کر ان کے چہرے سے ان کے مزاج کا پتہ لگا لیتے ہیں-

Advertisement

اس وجہ سے ایسے لوگوں کو دھوکہ دینا آسان نہیں ہوتا ہے اس کے علاوہ یہ لوگ جذباتی اعتبار سے بہت مضبوط ہوتے ہیں اس وجہ سے ان کے اندر کے جذبات کا اندازہ ان کے چہرے سے نہیں لگایا جا سکتا ہے- مزاج کے اعتبار سے یہ لوگ بہت سنجیدہ نہیں ہوتے ہیں بلکہ ان کی حس مزاح بھی بہت اعلیٰ پائے کی ہوتی ہے مگر یہ چھچھورے پن سے بچنے کی کوشش کرتے ہیں۔

Advertisement

2: انگلیاں ملانے پر دونوں انگوٹھے سامنے رکھنے والے لوگ یہ لوگ قائدانہ صلاحیتوں سے مالا مال ہوتے ہیں یہ جو بھی کام کرتے ہیں بہترین کرتے ہیں ۔ یہ لوگ اس درجہ کاملیت پسند ہوتے ہیں کہ یہ خود بھی ہر کام کو بہترین اور مکمل کرنے کے عادی ہوتے ہیں اور اس بات کی توقع اپنی ٹیم سے بھی کرتے ہیں ۔

Advertisement

یہ اپنے دوستانہ رویے اور قائدانہ صلاحیتوں کے سبب لوگوں کے ساتھ مل کر ایک اچھی ٹیم بنا سکتے ہیں اور ان کو لوگوں سے کام لینے کا ہنر آتا ہے یہ لوگ جھوٹ سے نفرت کرنے والے ہوتے ہیں اور تعلقات کی بنیاد میں ایمانداری اور سچائی کو سب سے زیادہ اہمیت دیتے ہیں۔

Advertisement

3: انگلیاں ملانے پر دائيں انگوٹھے کو اوپر رکھنے والے لوگ ایسے لوگ بہت جذباتی ہوتے ہیں اور یہ اس حوالے سے بہت حساس ہوتے ہیں کہ ان کے اندر دوسروں کے جذبات کو محسوس کرنے کی بے پناہ صلاحیت حاصل ہوتی ہے اس لیے یہ لوگوں کے جذبات کا احساس کرنے والے لوگ ہوتے ہیں ۔

Advertisement

ان کے فیصلے دماغ سے زيادہ دل پر مبنی ہوتے ہیں اس کے ساتھ ساتھ یہ لوگ باہمی تعلقات میں بھی بہت جذباتی ہوتے ہیں تعلقات کو برقرار رکھنے کے لیے یہ لوگ بڑے سے بڑے نقصان کی پرواہ نہیں کرتے ہیں۔

Advertisement
Advertisement

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں